Linux-Team - Information Technology Forum - Ελληνικό Τεχνολογικό Φόρουμ


Μη Συνδεδεμενος Παρακαλώ συνδεθείτε ή εγγραφείτε

 AMD Quick Response Queue: Νέα τεχνική βελτιώνει το Rendering

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Πήγαινε κάτω  Μήνυμα [Σελίδα 1 από 1]

Δημοσίευση #1
 Dark-Avenger

Dark-Avenger
Forum Founder
Forum Founder
AMD Quick Response Queue: Νέα τεχνική βελτιώνει το Rendering 2195-albums570-picture61396

Η AMD μοιράζεται μια νέα τεχνική που ανέπτυξε για να βοηθήσει στο rendering εφαρμογών που χρησιμοποιούν τον DX12 renderer αλλά και του VR.

Οι asynchronous shaders, η τεχνική που επιτρέπει στην κάρτα γραφικών να πραγματοποιήσει ταυτόχρονα τόσο τους υπολογισμούς γραφικών όσο και αυτούς που σχετίζονται με το compute, αναβαθμίζονται με ένα νέο χαρακτηριστικό το οποίο μοιράστηκε με τη κοινότητα πριν από λίγες ώρες. Το χαρακτηριστικό υποστηρίζεται από όλες τις Graphics Core Next κάρτες γραφικών της AMD και βοηθάει στην καλύτερη αξιοποίηση του hardware, εκμεταλλεύονται κύκλους ρολογιού που υπό άλλες συνθήκες θα έμεναν ανεκμετάλλευτοι.

Το νέο χαρακτηριστικό που έρχεται για να εμπλουτίσει την εν λόγω τεχνική rendering ονομάζεται Quick Response Queue και στην ουσία επιτρέπει στη GPU να τρέξει παράλληλα φορτίο που σχετίζεται με τα γραφικά αλλά και το compute, "παίζοντας" με τις προτεραιότητες. Η τεχνική υπάρχει και στους asynchronous shaders, όμως αυτό που σύμφωνα με την AMD λείπει, είναι η "αποφασιστικότητα" σχετικά με το πότε θα πρέπει να διακοπεί μια διεργασία γραφικών για να ξεκινήσει αντίστοιχα μια compute. Η quick response queue στην ουσία εφαρμόζει μια ειδική ουρά στην επεξεργασία των δεδομένων στη νοερή timeline. Το χαρακτηριστικό τρέχει σε κάθε κάρτα γραφικών GCN 2.0 και πάνω με ένα απλό driver update.

AMD Quick Response Queue: Νέα τεχνική βελτιώνει το Rendering 2195-albums570-picture61397

Παράλληλα, η AMD αναφέρεται και στις αλλαγές που φέρνει στο VR. Σε περιβάλλον VR, τα dropped frames μπορούν να εμφανιστούν με διάφορους τρόπους αλλοιώνοντας κατά πολύ το τελικό αποτέλεσμα. Το χαρακτηριστικό Asynchronous Time Warp έρχεται για να βοηθήσει στην εν λόγω περίσταση διορθώνοντας τη κίνηση του κεφαλιού του παίκτη που έχει γίνει μετά το ξεκίνημα του rendering (wrapping). Το wrapping απαιτεί έναν compute shader για να πραγματοποιήσει αυτή τη λειτουργία και μπορεί να τρέξει ασύγχρονα όμως θα πρέπει να χρησιμοποιηθεί με σωστό τρόπο για να γίνει χρήσιμο. Εκεί με τη χρήση του quick response queue, η κάρτα θα ξεκινήσει να εργάζεται στο επόμενο frame ταχύτερα βελτιώνοντας την αποδοτικότητα.

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Επιστροφή στην κορυφή  Μήνυμα [Σελίδα 1 από 1]


Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης

Ωχ! Φαίνεται ότι κάτι πήγε στραβά ...

[#10425]

Ο διαχειριστής έχει μπλοκάρει την προβολή των θεμάτων στους επισκέπτες, μόνο τα μέλη μπορούν να δουν αυτό το πεδίο.


Χρήσιμοι Σύνδεσμοι: