Linux-Team - Information Technology Forum - Ελληνικό Τεχνολογικό Φόρουμ


Μη Συνδεδεμενος Παρακαλώ συνδεθείτε ή εγγραφείτε

 Facebook: πλέον θα υποβαθμίζει clickbait posts

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Πήγαινε κάτω  Μήνυμα [Σελίδα 1 από 1]

Δημοσίευση #1
 Christiana

Christiana
Forum Moderator
Forum Moderator
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

Το feed μας στο Facebook είναι συχνά γεμάτο από clickbait posts, που στόχο έχουν να «ψαρέψουν» like, share και comment από εσάς. Αρκετοί χρήστες όμως φαίνεται ναεκνευρίζονται από τέτοιου είδους posts στη δημοφιλή πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης, με αποτέλεσμα το Facebook να αναλαμβάνει τώρα δράση, ενάντια στα αποκαλούμεναengagement bait posts. Σε πρόσφατο blog post, η εταιρεία εξηγεί ότι θα υποβαθμίζει πλέον αυτές τις σελίδες και τα posts – ξεκινώντας μάλιστα από αυτήν την εβδομάδα.

Να σημειωθεί ότι ως engagement bait posts ορίζονται εκείνα που ενθαρρύνουν την τεχνητή αλληλεπίδραση, όπως, για παράδειγμα, δημοσιεύσεις του τύπου «Κάνε Like σε αυτό το post … ». Μάλιστα, η υπηρεσία έχει επιθεωρήσει και κατηγοριοποιήσει εκατοντάδες posts, ώστε να είναι σε θέση να ενημερώσει τον αλγόριθμο που θα της επιτρέψει να αναγνωρίζει αυτές τις δημοσιεύσεις και να τις υποβαθμίζει. Ο απώτερος στόχος είναι να κάνει να μην εμφανίζονται τέτοια spam posts στο news feed σας, αλλά και να αποθαρρύνονται συνολικά τέτοιες πρακτικές. Οι εκδότες θα πρέπει από εδώ και στο εξής να προσέχουν το περιεχόμενο που δημιουργούν. Σελίδες που συστηματικά χρησιμοποιούν engagement bait tactics, θα δουν το reach των posts τους να μειώνεται, μετά την εφαρμογή της νέας πολιτικής.

Δε θα πρέπει να αμελήσουμε να αναφέρουμε ότι το Facebook δε θεωρεί όλα τα posts που ψάχνουν για αλληλεπίδραση ως engagement bait, για παράδειγμα posts που αναφέρουν την περίπτωση εξαφάνισης ενός παιδιού ή ζητούν δωρεές για κάποιον σκοπό δεν εντάσσονται σ’ αυτή την κατηγορία. Ισχυρίζεται επιπροσθέτως ότι το μοντέλο μηχανικής μάθησης που χρησιμοποιεί είναι αρκετά έξυπνο ώστε να αναγνωρίζει τη διαφορά. Δεν είναι η πρώτη φορά που η υπηρεσία προσπαθεί να βελτιώσει το News Feed μας. Και παλαιότερα είχε αναλάβει δράση ενάντια σε διαφορετικού τύπου περιεχόμενο, όπως links σε ιστοσελίδες με όχι και τόσο καλές «Web experiences». Ωστόσο, το Facebook δε μοιράζεται μαζί μας στοιχεία για την έκταση του spam content, επομένως είναι δύσκολο να εκτιμηθεί μακροπρόθεσμα πόσο αποτελεσματικό θα είναι.

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Επιστροφή στην κορυφή  Μήνυμα [Σελίδα 1 από 1]


Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης

Ωχ! Φαίνεται ότι κάτι πήγε στραβά ...

[#10425]

Ο διαχειριστής έχει μπλοκάρει την προβολή των θεμάτων στους επισκέπτες, μόνο τα μέλη μπορούν να δουν αυτό το πεδίο.


Χρήσιμοι Σύνδεσμοι: