Linux-Team - Information Technology Forum - Ελληνικό Τεχνολογικό Φόρουμ


Μη Συνδεδεμενος Παρακαλώ συνδεθείτε ή εγγραφείτε

 Μήνυση της Microsoft κατά εταιρειών τεχνικής υποστήριξης

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Πήγαινε κάτω  Μήνυμα [Σελίδα 1 από 1]

Δημοσίευση #1
 BlackHat

BlackHat
Support Admin
Support Admin
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

Η Microsoft, έχει μηνύσει πρόσφατα μια Αμερικανική εταιρεία που προσφέρει ψεύτικες υπηρεσίες υποστήριξης, ακόμη και εγκατάσταση κακόβουλου λογισμικού σε υπολογιστές, χρησιμοποιώντας το όνομα της. Παρόμοιες προσπάθειες, εξαπάτησης των χρηστών, γίνονται σε ολόκληρο τον κόσμο.

Αυτή τη φορά, η εταιρεία στο Redmond, δρομολογεί νομική δράση ενάντια σε μια Ινδική εταιρεία που ονομάζεται, C-Cubed, που υποτίθεται ότι “χρησιμοποιεί καταχρηστικά το όνομα καθώς και τα λογότυπα της μεγάλης εταιρείας λογισμικού, χωρίς άδεια, για την παροχή υπηρεσιών τεχνικής υποστήριξης μέσω τηλεφώνου,” όπως γράφουν οι India Times.

“Πολλές από αυτές τις εταιρείες τεχνικής υποστήριξης, είναι σε θέση να κερδίσουν την εμπιστοσύνη των θυμάτων, με τον ισχυρισμό ότι δουλεύουν για την Microsoft, ή σαν ένας πιστοποιημένος συνεργάτης της εταιρείας ή είναι με κάποιο τρόπο συνδεδεμένοι με την Microsoft”, αναφέρει εκπρόσωπος της εταιρείας σε δήλωση του, περιγράφοντας λεπτομερώς το τρόπο που αυτές οι εταιρείες λειτουργούν.

«Σε ορισμένες περιπτώσεις, μόλις οι απατεώνες αποκτήσουν πρόσβαση στον υπολογιστή του χρήστη, θα χρησιμοποιήσουν τακτικές εκφοβισμού, όπως να πουν στο χρήστη ότι αν δεν πληρώσει για υπηρεσίες υποστήριξης, θα χάσει όλα τα αρχεία του, θα σταματήσει να δουλεύει ο υπολογιστής του ή ότι θα διαρρεύσουν προσωπικά στοιχεία, στο Internet».

Συνήθως ο απατεώνας ζητά από το θύμα να του παρέχει απομακρυσμένη πρόσβαση στον υπολογιστή του και μόλις γίνει αυτό, αναπτύσσει λογισμικό που τρέχει στον υπολογιστή του θύματος και τον μολύνει δημιουργώντας σωρεία προβλημάτων. Για να διορθωθούν όλα αυτά τα θέματα, ο απατεώνας ζητά για ένα μικρό ποσό, από τα θύματα του και τελικά οι περισσότεροι συμφωνούν να πληρώσουν με τη σκέψη ότι παίρνουν πραγματικά βοήθεια από μια υπηρεσία, που παρέχεται από τη Microsoft.

Η Microsoft συνιστά να μη δέχεται κανείς τεχνική υποστήριξη μέσω τηλεφώνου και ποτέ να μη πληρώνουν για υπηρεσίες που παρέχονται μέσω απομακρυσμένου ελέγχου και με κάποιο χρηματικό αντάλλαγμα.


HashTags: [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

Source: [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Επιστροφή στην κορυφή  Μήνυμα [Σελίδα 1 από 1]


Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης

Ωχ! Φαίνεται ότι κάτι πήγε στραβά ...

[#10425]

Ο διαχειριστής έχει μπλοκάρει την προβολή των θεμάτων στους επισκέπτες, μόνο τα μέλη μπορούν να δουν αυτό το πεδίο.


Χρήσιμοι Σύνδεσμοι: