Linux-Team - Information Technology Forum - Ελληνικό Τεχνολογικό Φόρουμ


Μη Συνδεδεμενος Παρακαλώ συνδεθείτε ή εγγραφείτε

 DirextX 12: Βελτιώνει την απόδοση της GeForce GTX 670

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Πήγαινε κάτω  Μήνυμα [Σελίδα 1 από 1]

Δημοσίευση #1
 Dark-Avenger

Dark-Avenger
Forum Founder
Forum Founder
DirextX 12: Βελτιώνει την απόδοση της GeForce GTX 670 Directx12-570

Από τη στιγμή που κυκλοφόρησε στις δοκιμαστικές εκδόσεις των Windows 10 η API του DirectX 12 (DX12), όλα τα test δείχνουν πως υπόσχεται σημαντικές βελτιώσεις στη διαχείριση του φόρτου της CPU και της GPU, με αποτέλεσμα καλύτερες επιδόσεις σε κάρτες γραφικών που είναι στην αγορά εδώ και κάποια χρόνια.

Σε αρκετά φόρουμ του εξωτερικού αν το ψάξετε θα δείτε πως γίνονται πολλές συζητήσεις πάνω σε αυτές τις βελτιώσεις, με τους φίλους του Xbox One και PC fans να είναι αρκετά δύσπιστοι σε πρώτο επίπεδο. Αυτό ήρθε ένα αποδείξει ένας χρήστης από το κοινωνικό δίκτυο Reddit. Το σύστημά του αποτελείται από μία κάρτα γραφικών Nvidia Geforce GTX 670 και έναν επεξεργαστή Intel Core i7 2600K.

Σύμφωνα με τα τεστ που έκανε, τα αποτελέσματα έδειξαν ως και 400% αύξηση στα draw calls (σχεδιασμένα – φορτωμένα γραφικά στο περιβάλλον). Όπως φαίνεται και στην εικόνα, ο μετρητής των draw calls σύμφωνα με αποτελέσματα του DirectX 11 έφτανε τα 1,515,965 ενώ με τη χρήση τεχνολογίας multi-thread έφτανε τα 2,532,181. Ωστόσο, όταν ο χρήστης άλλαξε σε DX12 ο αριθμός των draw calls ανέβηκε στα 8,562,158, που σημαίνει ότι η βελτίωση της απόδοσης άγγιξε το 330%.

DirextX 12: Βελτιώνει την απόδοση της GeForce GTX 670 DirectX-12-GeForce-GTX-670

Ο χρήστης δήλωσε ότι ήταν αρκετά έκπληκτος που είδε ότι η DX12 API ενώ ακόμα είναι σε στάδιο ανάπτυξης, αποδίδει τόσο καλά. Επίσης εξήγησε πώς η βελτίωση της απόδοσης υπολογίζεται από το πρόγραμμα benchmark: «Δεν υπάρχει πραγματικό σκορ στις μετρήσεις. Αυτό που γίνεται ουσιαστικά είναι σταθερή φόρτωση των γραφικών εμπλουτίζοντας το περιβάλλον. Αυτό γίνεται καθ’ όλη τη διάρκεια μέχρι ο μετρητής των καρέ να πέσει στα 30 fps, τότε σημειώνει τα calls/ δευτερόλεπτο και σταματάει…».

Ερωτηθείς για το Xbox One και τη βελτίωση των επιδόσεων με την DX12 API, απάντησε πως το Xbox One, ενώ θα έπρεπε να λειτουργεί όπως ένα PC, η ήδη υπάρχουσα multi-thread ισχύς του επεξεργαστή είναι χαμηλή για να επιτευχθεί κάτι τέτοιο.

Βέβαια, αυτά τα λόγια δεν είναι κάποιου ειδικού, αλλά ενός χρήστη που έτρεξε το benchmark επιτυχώς. Αυτό όμως δε σημαίνει σε καμία περίπτωση πως οι αριθμοί που βλέπετε δεν ισχύουν ή ότι είναι ψευδείς. Σίγουρα όμως είναι ενθαρρυντικό για όσους σκέφτονται σοβαρά να αναβαθμιστούν, ώστε να κρατήσουν το υπάρχον Hardware ή να πάνε σε φτηνές αλλά αποδοτικές λύσεις.

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

Source: [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Επιστροφή στην κορυφή  Μήνυμα [Σελίδα 1 από 1]


Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης

Ωχ! Φαίνεται ότι κάτι πήγε στραβά ...

[#10425]

Ο διαχειριστής έχει μπλοκάρει την προβολή των θεμάτων στους επισκέπτες, μόνο τα μέλη μπορούν να δουν αυτό το πεδίο.


Χρήσιμοι Σύνδεσμοι: