Linux-Team - Information Technology Forum - Ελληνικό Τεχνολογικό Φόρουμ


Μη Συνδεδεμενος Παρακαλώ συνδεθείτε ή εγγραφείτε

 Με τα smartphones ξυπνάμε και κοιμόμαστε διαβάζοντας ειδήσεις

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Πήγαινε κάτω  Μήνυμα [Σελίδα 1 από 1]

Δημοσίευση #1
 BlackHat

BlackHat
Support Admin
Support Admin
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

[left]42% ενημερώνονται μέσα στην πρώτη ώρα από το πρωινό τους ξύπνημα και το 38% διαβάζουν τα νέα μια ώρα πριν πέσουν για ύπνο – Μόλις ένας στους τρεις κάτω των 25 δηλώνει αφοσιωμένος στις παραδοσιακές ειδησεογραφικές πηγές – Διαβάστε τα συμπεράσματα παγκόσμιας μελέτης σε 10.000 ανθρώπους

Αναμφισβήτητα ζούμε πλέον σε έναν κόσμο όπου η ενημέρωση παίζει εξαιρετικά σημαντικό ρόλο, με τους περισσότερους από εμάς να καταναλώνουμε πληροφορίες σε «μπουκιές». Αυτό αποκαλύπτει παγκόσμια μελέτη του τρόπου με τον οποίο γινόμαστε καθημερινά αποδέκτες της ειδησεογραφίας.

Ετσι, συμπερασματικά:

- Ξεκινάμε και τελειώνουμε τη μέρα μας με ειδήσεις: Σχεδόν οι μισοί (42%) από τους 10.000 καταναλωτές που συμμετείχαν στην έρευνα δήλωσαν ότι ενημερώνονται για τις τελευταίες ειδήσεις μέσα στην πρώτη ώρα από το πρωινό τους εγερτήριο, ενώ πάνω από ένα τρίτο (38%) το κάνουν επίσης και την τελευταία μία ώρα πριν πάνε για ύπνο.

- Είμαστε εθισμένοι στην ενημέρωση: Τα δύο τρίτα (63%) αναγνωρίζουν μια μεγαλύτερη ανάγκη τους να μαθαίνουν πρώτοι ειδήσεις από τη διεθνή επικαιρότητα

- Εχουμε πρόσβαση σε πολλές πηγές: Εξι στους δέκα συμφωνούν ότι έχουν μια πιο σφαιρική άποψη των πραγμάτων επειδή έχουν πρόσβαση σε πολλές και διαφορετικές πηγές πληροφόρησης και απόψεις

- Είμαστε πιο ενημερωμένοι: Επτά στους δέκα νιώθουν περισσότερο ενημερωμένοι για το τι συμβαίνει στον κόσμο, επειδή η πρόσβαση στις ειδήσεις είναι πιο εύκολη.

Η αμεσότητα της ενημέρωσης έχει οδηγήσει σε μείωση των online κοινοποιήσεων, με μόνο έναν στους οκτώ να μοιράζεται πλέον ειδησεογραφικά άρθρα μέσω των κοινωνικών δικτύων και μόλις 14% να κάνουν “like” σε αυτά. Μάλιστα, μοιραζόμαστε μέσω των κοινωνικών δικτύων πιο συχνά τοπικές ειδήσεις (30%), οι οποίες θεωρούνται πιο δυσεύρετες, παρά ειδήσεις από τον χώρο της υγείας (9%) ή ακόμα και ειδήσεις που αφορούν διασημότητες (4%) ‒δύο κατηγορίες ειδήσεων στις οποίες η πρόσβαση θεωρείται πολύ πιο εύκολη.

Το μέλλον της ενημέρωσης

Με την κατανάλωση των πληροφοριών σε μικρές δόσεις, βαθιά ριζωμένη πλέον στην καθημερινότητά μας, διαφοροποιούμε ολοένα και λιγότερο ένα παραδοσιακό ειδησεογραφικό άρθρο από μια ανάρτηση στα κοινωνικά δίκτυα.
Μάλιστα, περισσότεροι από τους μισούς συμμετέχοντες (55%) δήλωσαν ότι ενδιαφέρονται περισσότερο για την ίδια την είδηση παρά για την πηγή της.

Αυτή η απουσία διαφοροποίησης μεταξύ των πηγών μιας είδησης, σε συνδυασμό με τη διαρκή ανάγκη μας για ενημέρωση, έχει αρχίσει ήδη να επιδρά στον τρόπο που θα καταναλώνουμε ειδήσεις στο μέλλον. Θα πρέπει να είναι ακόμα πιο «κοινωνικές», προσαρμοσμένες στα προσωπικά μας ενδιαφέροντα και να συνοδεύονται από άλλο περιεχόμενο, όπως ενημερώσεις για τον καιρό, υπενθυμίσεις από το ημερολόγιό μας ή ενημερώσεις κατάστασης. Τα λεγόμενα aggregators (υπηρεσίες που συγκεντρώνουν feeds ειδήσεων σε μία ενιαία πλατφόρμα), όπως το HTC BlinkFeed, η εφαρμογή Paper του Facebook, το Huffington Post και το Upworthy, θα δουν τη δημοτικότητά τους να αυξάνεται όσο η επιθυμία για διαρκή ενημέρωση όλων των ειδών παραμένει.

Τέλος, σύμφωνα με την έρευνα που διεξήχθη σε δέκα χώρες για λογαριασμό της HTC, 50% των ατόμων ηλικίας άνω των 55 παραμένουν πιστοί στις παραδοσιακές ειδησεογραφικές πηγές, ενώ το αντίστοιχο ποσοστό στις ηλικίες κάτω των 25 είναι μόλις 34%.

Source:protothema.gr

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Επιστροφή στην κορυφή  Μήνυμα [Σελίδα 1 από 1]


Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης

Ωχ! Φαίνεται ότι κάτι πήγε στραβά ...

[#10425]

Ο διαχειριστής έχει μπλοκάρει την προβολή των θεμάτων στους επισκέπτες, μόνο τα μέλη μπορούν να δουν αυτό το πεδίο.


Χρήσιμοι Σύνδεσμοι: