Linux-Team - Information Technology Forum - Ελληνικό Τεχνολογικό Φόρουμ


Μη Συνδεδεμενος Παρακαλώ συνδεθείτε ή εγγραφείτε

 3+1 λόγοι για τους οποίους εμείς, οι χρήστες του Facebook, δεν κάνουμε engage!

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Πήγαινε κάτω  Μήνυμα [Σελίδα 1 από 1]

Δημοσίευση #1
 Nemesis

Nemesis
Global Moderator
Global Moderator
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

Ας θυμηθούμε λίγο τους δύο κύριους σκοπούς που εξυπηρετεί το Facebook:

Να συνδέεσαι με φίλους, γνωστούς, συμμαθητές, συμφοιτητές και συναδέλφους
Να μοιράζεσαι νέα, βίντεο και φωτογραφίες σου μαζί τους
Όπως, λοιπόν, μπορείς να παρατηρήσεις στην log-in σελίδα του Facebook, δεν αναγράφεται κάπου ότι «συνδέεσαι» με τα brands. Παρόλα αυτά, τα brands πρέπει να δραστηριοποιούνται και να βρίσκονται εκεί που είναι το κοινό τους, δηλαδή εμείς. ΟΚ! Αφού, λοιπόν, «εισβάλλουν» στο χώρο μας προκειμένου να μας «πουλήσουν» τα προϊόντα τους ή/και τις υπηρεσίες τους (γιατί αυτός είναι στο τέλος της ημέρας ο στόχος τους) τουλάχιστον, θα πρέπει να το κάνουν με τους δικούς μας όρους! Οι social media managers πραγματοποιούν συσκέψεις επί συσκέψεων με τα αρμόδια τμήματα, αναλύουν δεδομένα, προσπαθούν να βρουν τις σωστές ποσότητες εικόνας, κειμένου και λοιπών στοιχείων για να δημιουργήσουν το τέλειο μείγμα-post που θα κερδίσει εμάς, τους χρήστες και θα τους δώσει το πολυπόθητο engagement!

Τι είναι, όμως, το engagement στα social media; Το engagement δεν είναι τίποτα άλλο παρά likes, comments και shares. Και σε τι ωφελεί τα brands; Μα επειδή με αυτό τον τρόπο μπορεί και αγγίζει περισσότερο κόσμο καθώς οι παραπάνω ενέργειες εμφανίζονται στο timeline σου και συνεπακόλουθα βοηθά στην αύξηση της αναγνωρισιμότητάς του.

Εμείς, όμως, οι χρήστες των social media και ειδικά του Facebook δε λέμε να «αρραβωνιαστούμε»! Παρακάτω παρατίθενται 3+1 λόγοι καθώς και μερικές σελίδες, οι οποίες φαίνεται να έχουν καταφέρει να κερδίσουν τα likes, τα shares και τα comments του κοινού τους!

Θέλουμε ενδιαφέρουσες πληροφορίες

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

Εάν βρεις κάτι χρήσιμο στο Facebook τότε σίγουρα θα το μοιραστείς με τους φίλους σου, σωστά; Σε αυτό στοχεύει και η  Facebook Σελίδα DIY Home Decorating, η οποία έχει πολλά έξυπνα tips, από το πώς μπορείς να χρησιμοποιήσεις με έξυπνο τρόπο απλά πράγματα της καθημερινότητας  μέχρι το πώς μπορείς να φτιάξεις πρωτότυπες τούρτες. Προσφέροντας ενδιαφέρουσες πληροφορίες για πληθώρα θεμάτων καταφέρνει και ικανοποιεί το κοινό της, το οποίο με τη σειρά του την "ευχαριστεί" με το δικό του, social-media-κό τρόπο!

Θέλουμε κάτι φρέσκο και διαφορετικό

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

Από τότε που μάθανε ότι κάνουμε πιο πολύ engage με εικόνες από ότι με ένα «ξερό» κείμενο έχει πλημμυρίσει το timeline μας με εικόνες. Το θέμα, όμως, είναι να υπάρχει και πρωτοτυπία! Ανάμεσα σε αυτά που ξεχώρισα είναι η σελίδα του Mr. Proper στο Facebook. Εάν επισκεφτείς τη σελίδα θα δεις και άλλα «έξυπνα» post όπως αυτό στο οποίο ο Mr Proper στηρίζει την Εθνική στο Μουντιάλ ή αυτό στο οποίο μας εύχεται Χριστός Ανέστη!

Θέλουμε να μοιραστείς “μυστικά” σου μαζί μας για να "ταυτιστούμε"

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

Οι celebrities είναι μια κατηγορία από μόνοι τους! Πετυχαίνουν, λόγω της διασημότητάς τους, να κάνουν πιο εύκολα engage με τους χρήστες των social media. Παρόλα αυτά και αυτοί μπορεί να γίνουν «ενοχλητικοί» όταν μας καλούν συνέχεια να αγοράσουμε το cd τους, να δούμε την ταινία τους ή, εν πάση περιπτώσει, να τους στηρίξουμε στο τελευταίο τους εγχείρημα. Για να αλληλεπιδράσουμε περισσότερο μαζί τους θέλουμε να μάθουμε περισσότερα για αυτούς. Πώς ήταν η παιδική τους ηλικία, εάν αντιμετώπισαν δυσκολίες κ.λπ. για να μπορέσουμε να «ταυτιστούμε» μαζί τους. Όπως ο Tyler Perry, γνωστός Αμερικανός ηθοποιός, σκηνοθέτης, σεναριογράφος, θεατρικός συγγραφέας, παραγωγός, συγγραφέας, και τραγουδοποιός (αυτά τα λίγα μόνο! ) ο οποίος, στη Facebook σελίδα του, αρκετά συχνά «μιλά» για τις δυσκολίες που κλήθηκε να αντιμετωπίσει αλλά και πως τις ξεπέρασε. Πέρα από αυτά, μας «δείχνει» πως περνά στην καθημερινότητά του.

Θέλουμε να γελάσουμε

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

Το είπαμε και πρι:, θέλουμε να μοιραζόμαστε νέα και ειδήσεις που θεωρούμε ενδιαφέρουσες, με τους φίλους μας. Σίγουρα θα μοιραστούμε πολύ εύκολα κάτι το οποίο μας κάνει και γελάμε. Μια από τις σελίδες στο Facebook που σίγουρα θα σε κάνουν να γελάσεις είναι το «Ο τοίχος είχε τη δική του υστερία»! Εάν είσαι ήδη fan δεν χρειάζεται ιδιαίτερες συστάσεις! Το μόνο σίγουρο είναι ότι η εν λόγω σελίδα θα σου χαρίσει πολλές  στιγμές γέλιου!

Εσύ, αλήθεια, αλληλεπιδράς με τα brands; Και αν ναι, τι σε "ωθεί" σε engagement;

Source: digitallife.gr

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Επιστροφή στην κορυφή  Μήνυμα [Σελίδα 1 από 1]


Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης

Ωχ! Φαίνεται ότι κάτι πήγε στραβά ...

[#10425]

Ο διαχειριστής έχει μπλοκάρει την προβολή των θεμάτων στους επισκέπτες, μόνο τα μέλη μπορούν να δουν αυτό το πεδίο.


Χρήσιμοι Σύνδεσμοι: