Εδώ και μερικά χρόνια, το ταξίδι ξεκινά από το πρώτο search. Από τη στιγμή που ο ταξιδιώτης θα έχει καταλήξει στην ημερομηνία, θα έχει βρει τους συνταξιδιώτες, ακόμα και αν ο προορισμός (η ουσία δηλαδή) είναι υπό σκέψη, έρχεται η ώρα που ο browser ανοίγει και ξεκινά η αναζήτηση. Δρομολόγια, διαθεσιμότητες, καταλύματα, αξιοθέατα, tips, τιμές και τα λοιπά. Στην πρώτη σοβαρή αναζήτηση για το ταξίδι, το μυαλό και η ψυχή έχουν ήδη επιβιβαστεί.
Η αλήθεια είναι πως ο ταξιδιώτης της εποχής μας έχει στα χέρια του άπειρα όπλα. Τα περισσότερα πλέον δεν αποτελούν προνόμιο λίγων, ψαγμένων «ιντερνετάκιδων», αλλά ανεξάντλητη γνώση στα χέρια των πολλών. Τα τελευταία χρόνια μάλιστα, με το πρώτο search δεν ταξιδεύει μόνο το μυαλό, αλλά και το μάτι, και μάλιστα σχεδόν το χορταίνει. Φωτογραφίες, tips, τι να αποφύγεις, πού να πας, τι να φας, χρόνος να υπάρχει και ο ταξιδιώτης κινδυνεύει να φτάσει και να νιώθει πως τα έχει δει όλα από πριν.
Πέραν των δεδομένων travelsites, blogs, applications, networks, forums, τα οποία μπορούν εύκολα να γεμίσουν το κεφάλι του επίδοξου ταξιδιώτη με κάθε μορφής πληροφορία, στις μέρες μας το Social αποτελεί κύριο παράγοντα για την αναζήτηση πληροφοριών για την εμπειρία που πρόκειται να ακολουθήσει.
Ναι, το Instagram δεν μπορεί να μεταφέρει πληροφορίες για προορισμούς (οκ, τουλάχιστον δεν είναι ένα από τα βασικά εργαλεία για αυτή τη δουλειά). Μια φωτογραφία όμως αξίζει 1.000 λέξεις, και πολλές από τις φωτογραφίες που βρίσκονται εκεί, αξίζουν και παραπάνω. Δεν θα πρότεινα, προφανώς, σε κάποιον που κάνει ταξιδιωτικό πλάνο να συμβουλευτεί το Instagram, θα τολμήσω να πω όμως πως μια γρήγορη βόλτα μέσα από τις εικόνες του, πολύ συχνά με ταξιδεύει και μου ανάβει φιτιλιές για νέους προορισμούς και dreamtrips.
Παρακάτω μερικά profiles τα οποία έχουν τη δύναμη να σε κάνουν να ονειρεύεσαι και να ταξιδεύεις ανά πάσα στιγμή:
Source: socialmedialife.gr