Μέσω του Audience Network, οι προγραμματιστές μπορούν να ενσωματώνουν στις εφαρμογές τους διαφημίσεις και να αποκτούν κάθε μήνα έσοδα από αυτές. Υπάρχουν τριών ειδών διαφημίσεις, οι banner, interstitial και native.
Από την άλλη πλευρά, οι 1,5 εκατ. ενεργοί διαφημιστές του Facebook μπορούν να επεκτείνουν τις διαφημιστικές καμπάνιες τους και να στοχεύσουν πελάτες σε τρίτες εφαρμογές. Όλα τα προηγούμενα χωρίς να χρειάζεται να συνδεθούν σε τρίτη υπηρεσία, αφού η επιλογή για τοποθέτηση διαφημίσεων σε τρίτες εφαρμογές γίνεται μέσω των Ads Create tool και Power Editor, κάτι το οποίο σημαίνει πως η στόχευση γίνεται βάσει των γνωστών εργαλείων.
Source: Facebook Developers