Οι αλλαγές που προτάθηκαν για πρώτη φορά από το Facebook, τον Αύγουστο, επέσυραν την προσοχή της Ομοσπονδιακής Επιτροπής Εμπορίου, όταν έχτηκαν αρκετές καταγγελίες το Σεπτέμβριο. Οι καταγγελίες αφορούσαν τα «Sponsored Stories» της εταιρείας που παρουσίαζαν ονόματα χρηστών σε διαφημιζόμενα προϊόντα, καθώς και την πολιτική που ακολουθούσε το κοινωνικό δίκτυο με τα ανήλικα μέλη του. Όπως όλα δείχνουν, τα ονόματα μας θα συνεχίζουν να «στολίζουν» τα Sponsored Stories του Facebook, που δίνει σαν εναλλακτική λύση το ότι θα μπορούμε να επιλέγουμε ποιοι θα μπορούν να «βλέπουν» το όνομα μας. Για τους έφηβους κάτω των 18 το Facebook ζητάει την συγκατάθεση του γονέα ή κάποιου κηδεμόνα στην αποδοχή των όρων του, για να χρησιμοποιηθεί η ιστοσελίδα, η οποία θα πρέπει να δοθεί μόνο μια φορά. Η αποδοχή των όρων του Facebook ουσιαστικά σημαίνει με λίγα λόγια και χωρίς νομικούς όρους, ότι θα μπορούν να χρησιμοποιούν τα δεδομένα μας εφόσον είναι αποθηκευμένα στους servers τους.
Source: facebook.com
Site Governance Privacy Pages.
Data Use Policy redline Statement of Rights and Responsibilities redline