Η εκτίμηση είναι πως φέτος η διείσδυση θα κινηθεί στην περιοχή του 40% και προφανώς η σημαντική απόσταση από το μέσο ευρωπαϊκό όρο διατηρείται. Το πρόβλημα ξεκινά από τη διείσδυση των smartphone και διογκώνεται καθώς οι εταιρείες ακόμα δεν έχουν μειώσει τα τιμολόγιά τους δίνοντας έμφαση στα πακέτα υπηρεσιών – φωνή και διαδίκτυο μαζί - και όχι στην παροχή της υπηρεσίας της κινητής ευρυζωνικότητας ως αυτόνομη υπηρεσία. Με βάση τα πρόσφατα στοιχεία του ομίλου της Vodafone το τρίτο τρίμηνο του 2014 η διείσδυση των smartphone στην συνδρομητική βάση της Vodafone Ελλάδος διαμορφώθηκε στο 26,7%, χωρίς να έχει μετακινηθεί θεαματικά από την αντίστοιχη του τρίτου τριμήνου του 2013 που ήταν 24,4%.
Με δεδομένο ότι η Vodafone Ελλάδος αντιπροσωπεύει περίπου το 30% της συνολικής αγοράς τα νούμερα που δίδει δεν απέχουν σημαντικά από το μέσο όρο και των τριών εταιρειών. Την ίδια στιγμή η διείσδυση των smartphone στην Πορτογαλία βρίσκεται στο 44,6%, στην Ισπανία στο 57,9%, στη Γερμανία στο 47,3% και στην Ιταλία στο 44,9%, ενώ ο μέσος όρος στις ευρωπαϊκές χώρες που δραστηριοποιείται ο προαναφερόμενος όμιλος είναι 47,9%.
Source: [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]