καλεί τους χρήστες του να μοιραστούν μόνο τις ευχάριστες στιγμές που τους κάνουν πραγματικά ευτυχισμένους.
«Στη δική μας κοινότητα, οι χρήστες ανταλλάσσουν χαμόγελα αντί για likes και προσπαθούν να στηρίζουν και να ενθαρρύνουν ο ένας τον άλλον», δηλώνει στην εφημερίδα «Independent» η διευθύντρια και συνιδρυτής της υπηρεσίας Νάταλι Κόγκαν.
Το δίκτυο Happier έκανε το ντεμπούτο του τον περασμένο Φεβρουάριο (αρχικά ως εφαρμογή για iPhone) με έδρα τη Βοστόνη των ΗΠΑ και επιδιώκει να φέρει μια ευχάριστη νότα στον συχνά πικρόχολο κόσμο του διαδικτύου. «Το Facebook και το Twitter είναι σπουδαίες εταιρείες και χρησιμοποιώ τα προϊόντα τους, αλλά θεωρώ πως και στις δύο υπάρχει πολύς αρνητισμός», σχολιάζει χαρακτηριστικά η Κόγκαν.
Για τους φανατικούς των κοινωνικών δικτύων, ο «αρνητισμός» στον οποία αναφέρεται η Αμερικανίδα αποτελεί πράγματι καθημερινό φαινόμενο, το οποίο μάλιστα επιβεβαιώνεται και επιστημονικά. Χαρακτηριστικά, πρόσφατη έρευνα του Πανεπιστημίου του Μίσιγκαν έδειξε πως όσο περισσότερο επισκέπτεται κανείς το Facebook τόσο χειρότερα αισθάνεται για τη ζωή του.
Μάλιστα, από την πλευρά τους, οι δημιουργοί του Happier επιχειρούν να χρησιμοποιήσουν τις επιστημονικές μελέτες ως μέσο προώθησης της υπηρεσίας τους. Το σκεπτικό τους είναι απλό: εάν «η ευτυχία είναι μεταδοτική», όπως υποστηρίζει μερίδα επιστημόνων, τότε το Happier (ως μέσο μετάδοσης της ευτυχίας) μπορεί όντως να κάνει τους χρήστες του περισσότερο ευτυχισμένους («happier»).
Η Νάταλι Κόγκαν και η παρέα της επικαλούνται συγκεκριμένα μελέτες των Πανεπιστημίων του Χάρβαρντ και του Σαν Ντιέγκο, σύμφωνα με τις οποίες η έκφραση ευγνωμοσύνης μειώνει το άγχος και ενισχύει την ενέργεια/ζωντάνια, ενώ επιπλέον αυξάνεται σημαντικά η πιθανότητα να είναι κανείς ευτυχισμένος εάν έχει ευτυχισμένους φίλους (συγκεκριμένα, κατά 9% για κάθε ευτυχισμένο φίλο).
Source: tro-ma-ktiko.blogspot.gr