Συγκεκριμένα, το Youtube προσπαθεί να εξασφαλίσει τους δημιουργούς που προωθούν το περιεχόμενό τους μέσω των καναλιών που έχουν στην υπηρεσία.
Όλα αυτά συμβαίνουν γιατί σύμφωνα με αναφορές πολλοί δημιουργοί έχουν προσεγγιστεί από το Facebook που θέλει να εισέλθει στην αγορά των βίντεο αλλά και από το Vessel μία νέα συνδρομητική υπηρεσία βίντεο που δεν έχει ακόμη λειτουργήσει αλλά που έχει προσεγγίσει πολλά αστέρια του Youtube με άκρως δελεαστικές προσφορές (σύμφωνα με έναν δημιουργό που έλαβε προσφορά).
Το Vessel, αποτελεί το εγχείρημα του Jason Kilar (πρώην γενικού διευθυντή της Hulu) και έχει ήδη συγκεντρώσει 75 εκατομμύρια δολάρια. Δεν είναι τυχαίο που πολλά στελέχη του Youtube φοβούνται αυτό τον νέο ανταγωνιστή που απειλεί τόσο την παντοδυναμία της εταιρείας όσο και τον ίδιο τον τρόπο που αυτή κινείται. Σε περίπτωση επιτυχίας του Vessel το Youtube μπορεί να αναγκαστεί να κάνει θεσμικές αλλαγές στις συμφωνίες που κλείνει με τους δημιουργούς.
Το Youtube αποφάσισε να αντεπιτεθεί προσφέροντας στους δημιουργούς πολυετή συμβόλαια στα οποία συμφωνούν να δημοσιεύουν το περιεχόμενό τους για ένα χρονικό διάστημα μόνο στο Youtube και ύστερα σε ανταγωνιστές καθώς και χρηματικά bonus ανάλογα με την επιτυχία των βίντεο. Παράλληλα, προσφέρει και πολλές άλλες προσφορές στους δημιουργούς και όλα αυτά για να διατηρήσει την παντοδυναμία του στον τομέα των βίντεο.
Πολλοί απο τους δημιουργούς που ξεκίνησαν ως απλοί vloggers τώρα κλείνουν συμφωνίες με τις μεγαλύτερες εταιρείες του κόσμο (βλέπε Michelle Phan, ) ενώ συνειδητοποιούν και τη δύναμη που κρατούν στα χέρια τους δεδομένων των κινήσεων που πράττει το Youtube για να τους κρατήσει στην υπηρεσία του.
Hashtags: [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Source: [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]