Αυτά φέρεται να δήλωσε ο ιδρυτής της ιστοσελίδας, Μαρκ Ζούκερμπεργκ, καθώς το “dislike” είναι μία από τις λειτουργίες που ζητούν περισσότερο οι χρήστες του Facebook.
Όπως αναφέρει το pcmag.com , στο Facebook, το πλήκτρο “like” πατιέται καθημερινά 4,5 δισεκατομμύρια φορές. Μάλιστα σύμφωνα με τον Μαρκ Ζούκερμπεργκ , στο Facebook ψάχνουν τρόπους να προσφέρουν έκφραση σε περισσότερα συναισθήματα. Πολύ άνθρωποι μοιράζονται στιγμές λύπης από τη ζωή τους στο Facebook και οι φίλοι τους αισθάνονται περίεργα να πιέζουν “like” σε αυτές τις περιπτώσεις.
HashTags: [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Source: [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]