Twitter και Foursquare, σχηματίζουν μια εταιρική σχέση για την κατασκευή πληροφοριών τοποθεσίας σε tweets.
Εάν τα δύο αυτά social networks προχωρήσουν σε συμφωνία, το Foursquare, θα βοηθήσει στη παροχή πληροφοριών εντοπισμού θέσης για τα tweets, αναφέρει το Business Insider. Η εταιρική σχέση αυτή, έχει οριστεί να ξεκινήσει το επόμενο έτος, και τα νέα χαρακτηριστικά “geo-based” γνωρίσματα μπορεί να τα δούμε από το πρώτο τρίμηνο.
Το Twitter, προσφέρει ήδη ορισμένες δυνατότητες εντοπισμού τοποθεσίας. Μπορεί να προσδιορίσει μια τοποθεσία του χρήστη, όταν κάνει login στην υπηρεσία, αλλά και είναι σε θέση να μοιραστεί τη θέση του στις πληροφορίες του, αν θέλει. Το Twitter δεν παρέχει και πολύ ακριβείς πληροφορίες για τη τοποθεσία των tweets των χρηστών.
Το Foursquare , λειτουργεί στο χώρο τοποθεσίας από το 2009–επιτρέποντας στους χρήστες να κάνουν “check in”, για τοποθεσίες που βρίσκονται και να ανακαλύψουν την πόλη γύρω τους, χρησιμοποιώντας το app του site. Τον Μάιο, το Foursquare, άλλαξε την τακτική του και διαχώρισε τη δυνατότητα “check in”, σε ένα αυτόνομο app που ονομάζεται Swam. Έτσι το app, του Foursquare, επικεντρώνεται περισσότερο στην τοπική αναζήτηση με βάση την τοποθεσία ενός ατόμου και τα likes που έχει κάνει.
Είναι πολύ νωρίς βέβαια για μια τέτοια είδηση, τα Twitter και Foursquare, αρνήθηκαν ακόμη και να σχολιάσουν αυτά που γράφονται.
HashTags: [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Source: [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]