Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα του Digital Trends, μόλις το 10% θεωρεί τον εαυτό του πολύ εξοικειωμένο με "έξυπνα" προϊόντα και υπηρεσίες που αφορούν το σπίτι.
Μια άλλη έρευνα από το Acquity Group, δείχνει πως στο προσεχές μέλλον, το 2019, τα 2/3 εξ αυτών σκοπεύουν να αποκτήσουν μια οικιακή συσκευή που θα συνδέεται στο Διαδίκτυο. Η ίδια έρευνα αναφέρει πως το 64% των καταναλωτών δεν έχουν υπόψιν τους πως υπάρχουν στην αγορά έξυπνα ψυγεία και ανιχνευτές καπνού, και όσοι τα γνωρίζουν αλλά δεν έχουν στη κατοχή τους αναφέρουν πως ο λόγος, εκτός από την ιδιωτικότητα και τη τιμή, είναι πως θεωρούν ασήμαντη τη δυνατότητα σύνδεσης τους στο Διαδίκτυο. Το υπόλοιπο 30% των ερωτηθέντων είτε έχει ήδη μια τέτοια συσκευή, όπως θερμοστάτη ή συναγερμό είτε σχεδιάζει να αγοράσει.
Η Acquity Group προβλέπει πως στα επόμενα πέντε χρόνια περίπου το 70% των καταναλωτών θα έχει ένα θερμοστάτη συνδεδεμένο στο Διαδίκτυο, το 60% ένα σύστημα συναγερμού και το 1/3 σε πέντε χρόνια θα έχει ένα έξυπνο ψυγείο. Επιπλέον το 83% δε θα τους ανησυχούσε να πληρώσουν παραπάνω για έναν έξυπνο συναγερμό, και το 59% πιστεύει πως ένα έξυπνο ψυγείο αξίζει το παραπάνω κόστος.
Τέλος, με βάση την έρευνα, η Acquity αναμένει πως οι έξυπνες οικιακές συσκευές θα είναι περισσότερες από τις συσκευές Internet of Things, όπως ένα fitness tracker ή ένα smartwatch, τα οποία στα επόμενα 5 χρόνια αναμένεται να έχει ένα λιγότερο από 50%, ενώ το 60% θα κατέχει σίγουρα ένα έξυπνο ψυγείο.
HashTags: [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Source: [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]