Επενδύστε στο βίντεο! Αν διαχειρίζεστε Facebook σελίδες και ψάχνετε τρόπους για να αυξήσετε την οργανική απήχηση, τότε το απευθείας upload βίντεο στο Facebook βοηθά πολύ. Η ομάδα του δημοφιλέστερου Κοινωνικού Δικτύου ρίχνει ολοένα και περισσότερη βαρύτητα στα βίντεο, ακολουθώντας μια σειρά αλλαγών όπως η αυτόματη αναπαραγωγή, η προτίμηση τους στην αρχική σελίδα των χρηστών έναντι άλλων τύπων δημοσιεύσεων, κλπ.
Η τελευταία αλλαγή φαίνεται πως σχετίζεται με την επιλογή «Βίντεο» στις Facebook σελίδες, η οποία βελτιώνεται αισθητά και σύντομα θα θυμίζει το YouTube.
Αυτή τη στιγμή, η σελίδα με τα βίντεο μιας FB σελίδας δείχνει απλώς τις προεπισκοπήσεις όλων των βίντεο, το ένα δίπλα και κάτω από τα υπόλοιπα. Σύντομα, η επιλογή «Βίντεο» θα οδηγεί σε σελίδα με ένα επιλεγμένο βίντεο από τους διαχειριστές στο πάνω μέρος, playlists με βίντεο στη συνέχεια και στο τέλος όλα τα βίντεο με χρονολογική σειρά. Μάλιστα, εκτός από την προεπισκόπηση, τα βίντεο θα προβάλλουν τίτλους, χρονική διάρκεια, likes και προβολές.
Μπορείτε να επισκεφθείτε τη σελίδα βίντεο της FB σελίδας ABC News για να δείτε το νέο design.
Είναι σαφές πως το Facebook προσπαθεί να ανταγωνιστεί τα YouTube κανάλια, όμως θα πρέπει να έχει υπόψιν του πως οι χρήστες πρέπει να επισκεφθούν πρώτα τις FB σελίδες και στη συνέχεια την επιλογή «Βίντεο», η οποία δύσκολα εντοπίζεται στο μάτι με τόσες άλλες επιλογές.
HashTags: [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Source: [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]