Από το Digital Analytics Benchmark Hub της IBM, προκύπτουν κάποια ενδιαφέροντα στατιστικά σχετικά με τα φετινά Χριστούγεννα και τις αγορές των καταναλωτών αυτή την περίοδο.
Σύμφωνα με την ΙΒΜ, οι πωλήσεις online φέτος αυξήθηκαν κατά 8,3% σε σχέση με τις πωλήσεις online τα περσινά Χριστούγεννα.
Για την ημέρα των Χριστουγέννων, oι αγορές online που πραγματοποιήθηκαν από smartphones και tablets ήταν 34,8%, κάτι που σημαίνει αύξηση 20,4% σε σχέση με πέρσι.
Η συνολική κίνηση στο online shopping από φορητές συσκευές αυξήθηκε κατά 18,6% για να φτάσει στο 57,1% της συνολικής κίνησης το 2014.
Όμως, παρά το γεγονός ότι έρευνα πριν την αγορά έγινε κυρίως από φορητές συσκευές, οι περισσότερες αγορές έγιναν από μηχανήματα desktop, σε ποστοστό 65,2%.
Οι αγορές από tablets ήταν 18,4% του συνόλου των πωλήσεων online, ενώ οι αγορές στο διαδίκτυο που έγιναν από smartphones έφτασαν στο 16,3% της συνολικής κίνησης.
HashTags: [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Source: [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]