Η ομάδα του Pinterest είδε πως οι δοκιμές των Promoted Pins πήγαν καλά και αποφάσισε επιτέλους να διαθέσει τις διαφημίσεις του Κοινωνικού Δικτύου σε όλους τους διαφημιστές, αρχής γενομένης από 1η Ιανουαρίου 2015.
Οι συμμετέχοντες στο δοκιμαστικό στάδιο των Pinterest διαφημίσεων είδαν αύξηση κατά 30% στα λεγόμενα earned media, δηλαδή στο ποσοστό χρηστών οι οποίοι αποθήκευσαν ένα Promoted Pin σε κάποιο board τους. Επίσης, ο μέσος όρος των repins ενός Promoted Pin παρατηρήθηκε πως είναι 11. Τέλος, παρατηρήθηκε αύξηση κατά 5% στα pins που δέχεται ένα Promoted Pin ακόμη και ένα μήνα μετά το τέλος της διαφημιστικής καμπάνιας.
Με τη διάθεση των διαφημιστικών εργαλείων, η ομάδα του Pinterest υποσχέθηκε νέα ad formats, καθώς και καλύτερη στόχευση χρηστών.
Τέλος, το Pinterest ξεκινά από το Μάρτιο του 2015 μαθήματα προς τους διαφημιστές, ανακοινώνοντας το Pinstitute, στοχεύοντας προς τη δημιουργικότητα και τις μετρήσεις αποτελεσμάτων.
HashTags: [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Source: [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.], [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]