Linux-Team - Information Technology Forum - Ελληνικό Τεχνολογικό Φόρουμ


Μη Συνδεδεμενος Παρακαλώ συνδεθείτε ή εγγραφείτε

 Από σήμερα οι αιτήσεις μεταγραφής φοιτητών

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Πήγαινε κάτω  Μήνυμα [Σελίδα 1 από 1]

Δημοσίευση #1
 Nemesis

Nemesis
Global Moderator
Global Moderator
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
πό σήμερα οι επιτυχόντες των σχολικών ετών 2009-2010, 2010-2011, 2011-2012 και 2012-2013 έχουν τη δυνατότητα να υποβάλλουν ηλεκτρονικά την αίτησή τους για... μεταγραφή σε άλλο ΑΕΙ. Η προθεσμία εκπνέει στις 18 Δεκεμβρίου.

Η μεταφορά της θέσης πραγματοποιείται μόνο από Πανεπιστήμιο σε Πανεπιστήμιο ή από ΤΕΙ σε ΤΕΙ διαφορετικής πόλης, αντίστοιχης Σχολής ή Τμήματος.

Ο αριθμός των μεταφερόμενων θέσεων φθάνει έως το 15% επί του συνολικού αριθμού εισακτέων ανά Σχολή ή Τμήμα, Πανεπιστημίου ή ΤΕΙ. Από τις διατιθέμενες θέσεις θα δοθούν το 10% στους εισακτέους της σχολικής χρονιάς 2009-2010 και από 30% στους εισακτέους των σχολικών χρονιών 2010-2011, 2011-2012 και 2012-2013.

Δικαίωμα υποβολής αίτησης έχουν οι επιτυχόντες που είχαν εισαχθεί στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση: α) Με τη συμμετοχή τους στις εξετάσεις πανελλαδικού επιπέδου Γενικού (ΓΕΛ) ή Επαγγελματικού Λυκείου (ΕΠΑΛ) Ομάδας Α’ και Ομάδας Β’, Μαΐου-Ιουνίου των σχολικών ετών 2009-2010, 2010-2011, 2011-2012 και 2012-2013, είτε β) με τη χρήση της βεβαίωσης πρόσβασης των δύο προηγούμενων της εισαγωγής τους ετών, κατά τα σχολικά έτη 2009-2010, 2010-2011, 2011-2012 και 2012-2013.

Επίσης πρέπει το κατά κεφαλήν οικογενειακό εισόδημα των ενδιαφερομένων να μην υπερβαίνει τις 9.000 ευρώ ή τις 18.000 ευρώ για ειδικές κατηγορίες που προβλέπονται στο άρθρο 34 παρ. 1 του Ν. 4186/2013 (μονογονεϊκές οικογένειες, επιτυχόντες με σοβαρές παθήσεις ή δωρητές οργάνων ή μυελού των οστών σε συγγενείς α’ ή β’ βαθμού, επιτυχόντες με γονείς ή κηδεμόνες που ο ένας εκ των δύο ή και οι δύο αθροιστικά έχουν αποδεδειγμένα συμπληρώσει οκτώ μήνες ανεργίας εντός του 2013).

Η διαδικασία υποβολής της αίτησης μεταφοράς έχει ως εξής: Η αίτηση υποβάλλεται ηλεκτρονικά. Για την ηλεκτρονική αίτηση, ο υποψήφιος που επιθυμεί τη μεταφορά της θέσης εισαγωγής του, προσέρχεται σε οποιαδήποτε Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, επιδεικνύοντας το δελτίο αστυνομικής του ταυτότητας ή διαβατήριο, προκειμένου να δημιουργήσει Προσωπικό Κωδικό Ασφαλείας. Με τον Προσωπικό Κωδικό Ασφαλείας και τον οκταψήφιο Κωδικό Πανελληνίων Εξετάσεων υποβάλλεται η αίτηση ηλεκτρονικά μέσω της ιστοσελίδας του Υ.ΠΑΙ.Θ. [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

Οι ενδιαφερόμενοι, έχουν δικαίωμα υποβολής μιας και μόνο αίτησης για τη μεταφορά θέσης.

Source: sofokleousin.gr

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Επιστροφή στην κορυφή  Μήνυμα [Σελίδα 1 από 1]


Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης

Ωχ! Φαίνεται ότι κάτι πήγε στραβά ...

[#10425]

Ο διαχειριστής έχει μπλοκάρει την προβολή των θεμάτων στους επισκέπτες, μόνο τα μέλη μπορούν να δουν αυτό το πεδίο.


Χρήσιμοι Σύνδεσμοι: