Linux-Team - Information Technology Forum - Ελληνικό Τεχνολογικό Φόρουμ


Μη Συνδεδεμενος Παρακαλώ συνδεθείτε ή εγγραφείτε

 Ο «έξυπνος» καθρέπτης που αλλάζει την εμπειρία του shopping

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Πήγαινε κάτω  Μήνυμα [Σελίδα 1 από 1]

Δημοσίευση #1
 Andria

Andria
ShoutBox Moderator
ShoutBox Moderator
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

Για ψώνια με τη βοήθεια της τεχνολογίας

Μια βόλτα στα μαγαζιά είναι για πολλές γυναίκες το καλύτερο αγχολυτικό. Ωστόσο, η διαδικασία του λεγόμενου «shopping-therapy» μπορεί πολλές φορές να φέρει τα ακριβώς αντίθετα αποτελέσματα, καθώς οι μεγάλες ουρές έξω από τα δοκιμαστήρια απαιτούν… γερά νεύρα και αρκετή υπομονή.

Για το λόγο αυτό αρκετές εταιρείες έχουν αρχίσει να υιοθετούν μια νέα τάση, που δεν είναι άλλη από τους διαδραστικούς καθρέπτες, που επιτρέπουν στους πελάτες των καταστημάτων να δοκιμάζουν διαφορετικά ρούχα, να ανακαλύπτουν νέα χρώματα, υφάσματα και αξεσουάρ, ακόμη και να παραγγέλνουν φαγητό.

Ο τελευταίος «έξυπνος» καθρέπτης που αναμένεται να κυκλοφορήσει στις ΗΠΑ ονομάζεται MemoryMirror. Χρησιμοποιεί την τεχνολογία της επαυξημένης πραγματικότητας για να δείχνει στους ενδιαφερόμενους πώς «κάθονται» τα ρούχα επάνω τους, επιτρέποντάς τους μάλιστα να αλλάζουν ρούχα με την κίνηση ενός χεριού.

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

Ο «MemoryMirror» (ή MemoMi) δημιουργήθηκε από την εταιρεία Salvador Nissi Vilcovsky που εδρεύει στην Καλιφόρνια, όπως αναφέρει δημοσίευμα της MailOnline. Ο MemoMi χρησιμοποιεί τεχνολογία ενσωματωμένων γραφικών της Intel για τη δημιουργία avatars των πελατών με διάφορα είδη ρούχων. Στη συνέχεια, εκείνοι μπορούν να μοιραστούν τις εικόνες αυτές με τους φίλους τους στα social media ή μέσω email, για να ζητήσουν τη γνώμη τους.

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

Με συγκεκριμένες χειρονομίες οι χρήστες μπορούν να αλλάξουν το χρώμα, τα σχέδια και το μέγεθος των ρούχων, ενώ ο καθρέπτης «θυμάται» τις προηγούμενες επιλογές για να μπορεί ο χρήστης να συγκρίνει τα διάφορα σύνολα.

Η τεχνολογία παρουσιάστηκε πρώτη φορά πριν από ένα χρόνο περίπου και πρόκειται να χρησιμοποιηθεί σε καταστήματα του Σαν Φρανσίσκο και αργότερα του Τέξας.

HashTags: [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

Source: [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Επιστροφή στην κορυφή  Μήνυμα [Σελίδα 1 από 1]


Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης

Ωχ! Φαίνεται ότι κάτι πήγε στραβά ...

[#10425]

Ο διαχειριστής έχει μπλοκάρει την προβολή των θεμάτων στους επισκέπτες, μόνο τα μέλη μπορούν να δουν αυτό το πεδίο.


Χρήσιμοι Σύνδεσμοι: