Για πολλά χρόνια η πιο "μισητή" εταιρεία στον χώρο της τεχνολογίας, ήταν η Microsoft, με αποτέλεσμα...
η Apple και η Google να συνεργαστούν προκειμένου να την αντιμετωπίσουν.
Καταρχάς, ο Steve Jobs, είχε συμβουλευτικό ρόλο στους συνιδρυτές της Google, Larry Page και Sergey Brin, ενώ ο CEO της Google, Eric Schmidt, συχνά συμμετείχε στο Δ.Σ. της Apple.
Αυτό όμως έχει αλλάξει ολοκληρωτικά, καθώς ο νέος μεγάλος αντίπαλος των εταιρειών τεχνολογίας, είναι η Google.
Όπως αναφέρει το pcmag.gr, παρατηρείται μία συνεργασία μεταξύ Apple, Microsoft και Facebook, σχετική με το hardware και τις εφαρμογές των τριών εταιρειών που σκοπό έχουν να "βλάψουν" την Google.
Μερικά τέτοια παραδείγματα αλληλοβοήθειας μεταξύ των Apple, Microsoft και Facebook ακολουθούν παρακάτω.
- Η Microsoft επένδυσε στο Facebook το ποσό των 25 δισ. δολαρίων.
-Η Apple ενσωμάτωσε πλήρως το Facebook (API και εφαρμογή) στο λειτουργικό της iOS.
- Η Apple δεν έχει ζητήσει μέρος των εσόδων του Facebook που προκύπτουν από διαφημίσεις που εμφανίζονται σε όσους χρησιμοποιούν την εφαρμογή του Facebook.
- Η ψηφιακή βοηθός της Apple, Siri, αντλεί τις πληροφορίες της από την βάση δεδομένων της Microsoft, καθώς και από την μηχανή αναζήτησης Bing.
- Η διαφημιστική πλατφόρμα Atlas που αγόρασε η Microsoft έναντι 6,3 δισ. δολαρίων, πωλήθηκε στο Facebook έναντι μόλις 100 εκ. δολαρίων, προφανώς για να αποκτήσει η Google ισχυρό αντίπαλο στον τομέα των διαφημίσεων.
- Οι Microsoft και Apple ηγήθηκαν της Rockstar Consortium, που είχε εξαγοράσει τις πατέντες της Nortel έναντι 4,5 δισ. δολαρίων και μετά ξεκίνησε τον πόλεμο εναντίον της Google και του Android, ενώ έκανε την Google να εξαγοράσει την Motorola.
Επίσης, εκτός από τα παραπάνω, η Google βλέπει να μειώνεται ελαφρώς το ποσοστό της στις μηχανές αναζήτησης, ενώ είχε μειωμένα κέρδη τη χρονιά που έφυγε.
Παράλληλα, αλλάζει ο τρόπος αναζήτησης των χρηστών, καθώς και το μέσο (smartphone, tablet, υπολογιστής), ενώ εντύπωση προκαλεί ότι αρκετοί προτιμούν να ψάξουν για ένα προϊόν στο Amazon, παρά στο Google.
Τέλος, το Facebook έχει σκοπό να ανταγωνιστεί την Google στον τομέα του video, χτυπώντας την στο μεγάλο της όπλο, το YouTube, καθώς τα video στο Facebook αποδείχθηκαν ιδιαίτερα δημοφιλή της Google.
HashTags: [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Source: [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]