Το Twitter προχώρησε στην εξαγορά της ZipDial, μια εταιρεία που ασχολείται με το μάρκετινγκ σε κινητά τηλέφωνα σε αγορές όπου η πρόσβαση στο Ίντερνετ από το κινητό αποτελεί εξαίρεση.
Η λειτουργία της ινδικής ZipDial βασίζεται στην διεξαγωγή προωθητικών ενεργειών που ξεκινούν offline, τυπώνοντας έναν αριθμό τηλεφώνου που δέχεται κλήσεις ειδικά για τον σκοπό της καμπάνιας (π.χ. έναν διαγωνισμό). Όταν ο χρήστης καλέσει τον αριθμό αυτό, η κλήση διακόπτεται σύντομα, με αποτέλεσμα να μην χρεώνεται (ουσιαστικά κάνει μια αναπάντητη κλήση). Με αυτό το, δεδηλωμένο, ενδιαφέρον για συμμετοχή, ο χρήστης δέχεται ένα μήνυμα SMS ή ένα φωνητικό μήνυμα στο κινητό από το οποίο κάλεσε.
Με αυτό τον τρόπο, οι χρήστες γίνονται αποδέκτες περιεχομένου δωρεάν, τακτική ιδιαίτερα αποτελεσματική εκεί όπου η πρόσβαση στο Ίντερνετ από το κινητό κοστίζει πολύ, ιδιαίτερα σε άλλες περιπτώσεις χρήσης της πλατφόρμας της ZipDial που αφορά στην άντληση περιεχομένου από το Ίντερνετ. Ανάμεσά τους, η αποστολή αποτελεσμάτων αγώνων, tweets από σταρ του Bollywood, το ραδιοτηλεοπτικό πρόγραμμα και άλλα. «Με αυτό τον τρόπο θα φέρουμε το Twitter σε περισσότερους ανθρώπους ανά τον κόσμο», δηλώνει η εταιρεία χωρίς ωστόσο να είναι σαφές ότι δεν θα περιοριστεί στην δωρεάν αποστολή διαφημιστικών tweets.
Σύμφωνα με το TechChrunch η εξαγορά της ZipDial κόστισε περί τα 30-40 εκατομμύρια δολάρια, αν και το ποσό δεν ανακοινώθηκε.
HashTags: [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Source: [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]