Η Xiaomi είναι η εταιρεία που συζητούν όλοι τελευταία, ακόμη και στη χώρα μας. Εντυπωσιακά smartphones, σε προσιτές τιμές, την έχουν κάνει να κερδίσει το παιχνίδι της αγοράς. Έχει γίνει ο τρίτος μεγαλύτερος κατασκευαστής smartphones στο κόσμο, νο1 στην αγορά της Κίνας "εκθρονίζοντας" τη Samsung, αλλά και το πιο πολύτιμο startup στον κόσμο πάνω και από την Uber.
Ακόμη και τα κορυφαία μοντέλα της εταιρείας διατίθενται σε πολύ ανταγωνιστικές τιμές (περί τα 300 δολάρια), ενώ, για πρώτη φορά τώρα, η νέα της ναυαρχίδα, στην καλύτερη έκδοση που κυκλοφορεί (Mi Note Pro, 64GB), αγγίζει το κόστος των 500 δολαρίων.
Πώς μπορεί, όμως, η κινεζική εταιρεία να είναι τόσο ανταγωνιστική, όσον αφορά τις τιμές των smartphones της; Ο Hugo Barra, ο διάσημος αντιπρόεδρος της, ο οποίος ασχολείται με τη διεθνή προβολή της εταιρείας, εξηγεί σε σχετική συνέντευξή του στο TechCrunch, σημειώνοντας ότι το ότι η Xiaomi συνεχίζει να πουλάει παλαιότερες συσκευές σε μειωμένες τιμές, ακόμη και αφού κυκλοφορήσει νεότερα μοντέλα, είναι ένα από τα "μυστικά" της επιτυχίας της.
"Ένα προϊόν που μένει στο ράφι για 18 με 24 μήνες -κάτι που συμβαίνει με τα περισσότερα προϊόντα μας- περνάει από τρεις ή τέσσερις μειώσεις τιμής. Τα Μi2/Mi2s έμειναν στην αγορά για 26 μήνες. Το Redmi 1 λανσαρίστηκε για πρώτη φορά το Σεπτέμβριο του 2013 και μόλις ανακοινώσαμε το Redmi 2 - 16 μήνες αργότερα", σημειώνει χαρακτηριστικά.
Η παραμονή στην αγορά των συσκευών της για μεγάλο διάστημα είναι σημαντική για την Xiaomi, καθώς τη βοηθάει να επιτυγχάνει καλύτερες συμφωνίες με τους προμηθευτές των εξαρτημάτων της.
"Ο λόγος που κάνουμε μειώσεις τιμών είναι επειδή έχουμε καταφέρει να διαπραγματευτούμε μειώσεις κόστους [με τους προμηθευτές μας]" συνεχίζει ο Barra, ο οποίος διευκρινίζει, επίσης, ότι η Xiaomi, σε όλο αυτό το διάστημα που διατηρεί τα προϊόντα της sτην αγορά, προσφέρει την καλύτερη δυνατή υποστήριξη στους καταναλωτές με software updates, διάθεση parts και άλλες υπηρεσίες.
HashTags: [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Source: [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]