Το Pinterest θεωρείται από πολλούς ένα γυναικείο Μέσο Κοινωνικής Δικτύωσης, κάτι το οποίο προδίδουν τα ποσοστά των αντρών και των γυναικών χρηστών του. Αποτέλεσμα είναι το περιεχόμενο του να είναι κυρίως γυναικείο, με τους άντρες να μη βρίσκουν πάντοτε αυτό που επιθυμούν, αναζητώντας για παράδειγμα ρούχα, παπούτσια, ρολόγια κλπ.
Το πρόβλημα αυτό επιθυμεί να λύσει η ομάδα του Pinterest, ρυθμίζοντας τα αποτελέσματα χιλιάδων αναζητήσεων να λαμβάνουν υπόψιν το φύλο το οποίο έχει επιλέξει ο χρήστης μέσω των ρυθμίσεων του προφίλ του, εμφανίζοντας του αυτά που επιθυμεί. Αυτό σημαίνει πως αποτελέσματα για ρολόγια από έναν άντρα χρήστη, θα εμφανίζουν ρολόγια από άλλους άντρες χρήστες, δηλαδή κυρίως αντρικά ρολόγια και όχι τόσο γυναικεία.
Η κίνηση αυτή εμφανώς θέλει να δείξει στους άντρες χρήστες πως η παρουσία τους στο Pinterest δεν περνά απαρατήρητη. Επίσης, η ομάδα του δημοφιλούς Μέσου Κοινωνικού Δικτύωσης θα επιτρέπει στους χρήστες να ρυθμίζουν αν θέλουν τα αποτελέσματα να εμφανίζονται βάσει φύλου ή όχι, καθώς για παράδειγμα μια γυναίκα ίσως θελήσει να αγοράσει ως δώρο ένα αντρικό ρολόι και να το αναζητήσει μέσω του Pinterest.
HashTags: [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Source: [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]