Το Alien: Isolation θα μπορούσε κάλλιστα να χαρακτηριστεί ως μία ευχάριστη έκπληξη, καθώς μας άφησε άκρως θετικές εντυπώσεις, αποτελώντας ίσως τον μοναδικό τίτλο που δικαίωσε το ισχυρό Alien-brand και δεν απογοήτευσε. O τίτλος της Creative Assembly τα πήγε πολύ καλά όμως και σε επίπεδο πωλήσεων, καθώς σύμφωνα με τους υπευθύνους της Creative Assembly κατάφερε να πουλήσει περισσότερα από 1 εκατομμύριο αντίτυπα, τρεις μήνες περίπου από την επίσημη κυκλοφορία του. O creative lead του Alien: Isolation, Alistair Hope, δηλώνει περιχαρής για την θετική απόκριση που είχε το survival-horror game που δημιούργησαν και ελπίζει ότι και άλλοι πολλοί gamers θα ασχοληθούν με το Alien: Isolation μέσα στο 2015. O Michael Doyle, αντιπρόεδρος στον τομέα των καταναλωτικών προϊόντων της Twentieth Century Fox, έδωσε συγχαρητήρια στη SEGA και στην Creative Assembly για τον πραγματικό «φόρο τιμής» που αποτέλεσε το Alien: Isolation στις πραγματικά ιστορικές ταινίες του Ridley Scott. Μάλιστα, ο Doyle χαρακτήρισε τον τίτλο της Creative Assembly ως ένα video game παράδειγμα για το πώς θα πρέπει να γίνονται οι τίτλοι που βασίζονται σε κινηματογραφικά licenses. Η μεγάλη (και ίσως αναπάντεχη) επιτυχία του Alien: Isolation έχει ωθήσει τους δημιουργούς του στο να επεξεργάζονται ιδέες για ένα sequel.
HashTags: [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Source: [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]