Πριν από μερικές ημέρες είχαμε αναφερθεί στην απόφαση της Xiaomi να διοργανώσει ένα μεγάλο event επι αμερικανικού εδάφους. Πολλοί παράγοντες και αναλυτές της αγοράς σκέφτηκαν ότι η Xiaomi στο εν λόγω event ενδεχομένως να ανακοίνωνε την απόφαση της να επεκταθεί στην αγορά των H.Π.Α. Τελικά από ότι αποδείχθηκε χθες (12/2) ο «θησαυρός» ήταν άνθρακας, καθώς η Xiaomi αυτό που ανακοίνωσε στο event του San Francisco δεν ήταν παρά το άνοιγμα ενός νέου καταστήματος, του πρώτου physical store της στη περιοχή της Αμερικής.
Η «Apple της Κίνας» θα ανοίξει ένα κατάστημα στις Η.Π.Α., το οποίο θα πουλάει όλη την γκάμα των προϊόντων της γνωστής κινεζικής εταιρείας, όπως για παράδειγμα είναι gadgets, headphones και άλλα αξεσουάρ τεχνολογίας εκτός όμως από τα διάσημα smartphones και tablets της! Αν και το αμερικανικό κοινό σε αυτή τη φάση θα μπορεί να δοκιμάσει μόνο τα Mi Band fitness trackers, παρόλα αυτά η κίνηση της Xiaomi να ανοίξει ένα κατάστημα στις Η.Π.Α. μόνο ως «τυχαία» δεν μπορεί να χαρακτηριστεί, καθώς με αυτό τον τρόπο μπορεί πλέον να τεστάρει το καταναλωτικό κοινό των Η.Π.Α., βλέποντας σε πρώτη φάση ποια μπορεί να είναι η αποδοχή των προϊόντων της και ποιες είναι οι εντυπώσεις των καταναλωτών απέναντι σε αυτά. Η κινεζική εταιρεία με αυτό τον τρόπο αποδεικνύει ότι προς το παρόν προτιμάει να ακολουθήσει μία στρατηγική με μικρά βήματα και όχι να δημιουργήσει μεγάλο ντόρο με κάποιο «βαρύγδουπο launch» ενός tablet ή smartphone της. Πάντως, η επέκταση της Xiaomi και σε άλλες αγορές πέραν της κινεζικής, είναι απλώς θέμα χρόνου.
Hashtags: [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Source: [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]