Εδώ και αρκετό καιρό, η AMD εργάζεται στην τεχνολογία TressFX 3.0, μια πολύ συγκεκριμένη τεχνική που απευθύνεται αποκλειστικά και μόνο στην ρεαλιστική απόδοση της…τρίχας. Στην επόμενη GDC λοιπον, όπου γίνονται πολλές επιδείξεις νέας τεχνολογίας μεταξύ των developers, η AMD θα συνεργαστεί με την Eidos για να κάνουν μια παρουσίαση της νέας τεχνολογίας μέσω του Deus Ex Universe. Η Dawn Engine που χρησιμοποιεί το παιχνίδι, εφαρμόζει την TressFx 3.0, αλλά η επίδειξη θα εστιάσει και στην διαβάθμιση του παιχνιδιού (από τεχνικής άποψης), από τα πιο εξελιγμένα PC μέχρι τις κονσόλες. Για το Deus Ex Universe πάντως δεν ξέρουμε πολλά πράγματα (εκτός από το ότι ΔΕΝ θα είναι ΜΜΟ), οπότε μάλλον είμαστε περισσότερο ανυπόμονοι για ένα καλό πρώτο δείγμα του παιχνιδιού, παρά για την… τριχο-τεχνολογία που θα χρησιμοποιεί!
HashTags: [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Source: [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]