Η ομάδα του Snapchat γνωρίζει πως η λειτουργία «Our Story» γίνεται ολοένα και πιο δημοφιλής, γι’αυτό και θέλει να διευρύνει την προβολή της. Αυτή τη στιγμή, μέσω του Our Story συλλέγονται τα snaps χρηστών από μεγάλα events σε όλο τον κόσμο, καθώς και από συγκεκριμένες Πανεπιστημιούπολεις.
Πλέον, η ομάδα του Snapchat δοκιμάζει τις δημόσιες ιστορίες των χρηστών και σε τοπικό επίπεδο, ξεκινώντας όπως φαίνεται από την πόλη Λος Άντζελες. Με ονομασία «TGIF in LA», όσοι χρήστες επισκέπτονται το Λος Άντζελες και για 24 ώρες, μπορούν να βλέπουν τις δημόσιες ιστορίες των κατοίκων της πόλης.
Τέλος, αξίζει να αναφερθεί πως η λειτουργία Our Story αναμένεται να φέρει έσοδα στο Snapchat, αφού η εταιρία ξεκίνησε να την αξιοποιεί διαφημιστικά επιτρέποντας μεγάλες εταιρίες να εισάγουν τα μηνύματα και λογότυπα τους.
HashTags: [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Source: [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]