Αυτά ήταν τα λόγια του Brad Wardell της Stardock σχετικά με το επερχόμενο DirectX 12 της Microsoft.
Είμαστε πλέον πεπεισμένοι πως το DirectX 12 θα φέρει σημαντικές αλλαγές στον τρόπο με τον οποίο γίνονται render τα παιχνίδια, ενώ ήδη όσοι έχουν δοκιμάσει το νεότερο API της Microsoft δείχνουν τουλάχιστον ενθουσιασμένοι. Ανάμεσα σε αυτούς είναι και ο Brad Wardell, της Stardock games ο οποίος από... τη χαρά του ανάρτησε tweet λέγοντας πως πραγματοποίησε δοκιμές σε σύστημα με έναν 8πύρηνο επεξεργαστή συγκρίνοντας DX11 και DX12 βλέποντας διαφορά 107FPS.
Σύμφωνα λοιπόν με τα λεγόμενά του, σε DX11 το σύστημα κατάφερε 13FPS, ενώ με το DX12 άγγιξε τα 120FPS. Μάλιστα στο προσωπικό του blog που διατηρεί, αναφέρθηκε εκτεταμένα στο ερώτημα του εάν τα Mantle, DirectX 12 θα μπορέσουν να προσφέρουν γραφικά ισάξια των ταινιών που βλέπουμε στη μεγάλη οθόνη μέχρι το τέλος της παρούσας γενιάς κονσολών (8η που περιλαμβάνει τα PS4, Xbox One).
HashTags: [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Source: [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]