To Facebook προχώρησε στην αφαίρεση του emoticon «feeling fat» μετά από αντιδράσεις που προκάλεσε η ύπαρξή του. Η κίνηση αυτή έρχεται μετά την καμπάνια που δημιουργήθηκε με τίτλο «το πάχος δεν είναι συναίσθημα» και συγκέντρωσε περισσότερες από 16.000 ψηφιακές υπογραφές.
Μέχρι σήμερα οι χρήστες μπορούσαν να συμπεριλαμβάνουν στα status updates το συγκεκριμένο emoticon.
Το feeling fat ήταν στην ίδια λίστα με τα «blessed, loved, drunk» κλπ. Οι υποστηρικτές της καμπάνιας ανέφεραν ότι το πάχος δεν είναι συναίσθημα και το Facebook με το να περιλαμβάνει το χαμογελαστό emoticon με το διπλό πηγούνι, προωθεί αρνητική εικόνα του σώματος μεταξύ των κοριτσιών.
Το Facebook προχώρησε στην αφαίρεσή του και στην ανακοίνωσή του ανέφερε ότι κάποιοι χρήστες θεώρησαν ότι προωθεί αρνητική εικόνα του σώματος, ειδικά για όσους πάσχουν από διατροφικές διαταραχές.
Η όλη καμπάνια πραγματοποιήθηκε από την ομάδα Endangered Bodies και φιλοξενήθηκε από το Change.org.
HashTags: [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Source: [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]