Η διαφήμιση στο Facebook είναι πολύ καλά στοχευμένη, με τους marketers να μπορούν να θέσουν το target group μιας διαφημιστικής καμπάνιας δίνοντας στοιχεία όπως φύλο, ηλικία, ενδιαφέροντα, γεωγραφικές συντεταγμένες, κλπ. Παρόλα αυτά, για να υπάρξουν ακόμη καλύτερα αποτελέσματα, η ομάδα του Facebook αποφάσισε να δώσει στους marketers ακόμη περισσότερα δεδομένα.
Τα επονομαζόμενα νέα Topic Data είναι δεδομένα τα οποία περιέχουν πληροφορίες σχετικά με τις αναφορές χρηστών για brands, εκδηλώσεις, θέματα και δραστηριότητες. Διατηρώντας την ιδιωτικότητα των χρηστών, το Facebook σε συνεργασία με την DataSift αναλύουν τις δημοσιεύσεις τους και μετατρέπουν τα αποτελέσματα σε χρήσιμες συμβουλές για τους διαφημιστές, με τους τελευταίους να μη μπορούν να στοχεύσουν τα Topic Data, αλλά μονάχα να τα συμβουλευτούν.
Προς το παρόν, η νέα αυτή συμβουλευτική υπηρεσία είναι διαθέσιμη μονάχα σε συνεργάτες της DataSift σε Ηνωμένο Βασίλειο και Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής, με την ευρεία διάθεση να υπολογίζεται μέσα στους επόμενους μήνες, εφόσον οι δοκιμές πάνε καλά.
HashTags: [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Source: [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]