Η ομάδα του YouTube ανακοίνωσε σήμερα τις «Κάρτες» (Cards), μία νέα λειτουργία η οποία αναμένεται να αντικαταστήσει τους σχολιασμούς (annotations) μέσα στα βίντεο και η οποία προβάλλεται τόσο σε υπολογιστές όσο και σε κινητές συσκευές.
Οι ιδιοκτήτες καναλιών μπορούν να ορίζουν κάρτες για τα βίντεο τους, με την ένδειξη να εμφανίζεται στο πάνω δεξί μέρος του βίντεο για το χρονικό διάστημα που έχει οριστεί, και τους θεατές να μπορούν να κάνουν κλικ για επέκταση μιας κάρτας.
Οι διαθέσιμοι τύποι καρτών είναι αυτή τη στιγμή πέντε (5) στον αριθμό και είναι οι εξής:
Κάρτα εμπορικών προϊόντων – Χρησιμοποιείται για προώθηση ενός εμπορικού προϊόντος, από sites όπως Google Play, iTunes, και άλλα.
Κάρτα συγκέντρωσης χρημάτων – Χρησιμοποιείται για προβολή sites μέσω των οποίων γίνεται συγκέντρωση χρημάτων (Fundraising), όπως είναι τα Kickstarter, Indiegogo, και άλλα.
Κάρτα βίντεο ή playlist – Χρησιμοποιείται για προώθηση ενός βίντεο ή μιας playlist εντός ενός βίντεο.
Κάρτα συσχετισμένου ιστού – Χρησιμοποιείται για προώθηση ενός site συνδεδεμένου με τον λογαριασμό του χρήστη.
Κάρτα χρηματοδότησης από θαυμαστές – Χρησιμοποιείται για να αποκτηθούν χρήματα από προσφορές των θαυμαστών του βίντεο
Τέλος, οι κάρτες θα έχουν τη δική τους θέση μέσα στα YouTube analytics για προβολή της απόδοσης τους.
HashTags: [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Source: [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]