Όταν πριν από καιρό εμφανίστηκε στο προσκήνιο η cloud gaming υπηρεσία OnLive, πολλοί ήταν αυτοί που πίστεψαν ότι σε αυτή την ιδιαίτερη gaming υπηρεσία μπορεί και να κρυβόταν το μέλλον του gaming. H συγκεκριμένη υπηρεσία έδινε τη δυνατότητα στους subscribers να νοικιάσουν τα αγαπημένα τους computer games, χωρίς όμως να απαιτείται η εγκατάσταση τους σε κάποια psysical συσκευή. Τα παιχνίδια αποστέλλονταν στον client software του OnLive με τη μορφή streaming video, όπου το rendering τους όμως περνούσε μέσω των servers της υπηρεσίας και όχι μέσω της συσκευής του χρήστη (microconsole). Με αυτό το setup ο gamer μπορούσε να τρέξει ένα οποιοδήποτε game χωρίς να υπολογίζονται τα tech specs της συσκευής που είχε μπροστά του, η οποία απλώς είχε έναν επικουρικό ρόλο.
Το OnLive θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ως ένα ιδιαιτέρως ενδιαφέρον «πείραμα» από μία νέα εταιρεία στο χώρο, το οποίο όμως τελικά δεν περπάτησε και ιδιαίτερα, καθώς απέτυχε στο να τραβήξει το ενδιαφέρον των gamers. Με τα νούμερα των συνδρομητών της να είναι εξαιρετικά χαμηλά, οι υπεύθυνοι της υπηρεσίας OnLive πήραν την απόφαση να σταματήσουν τη λειτουργία της στις 30 Απριλίου. Όπως μάλιστα ανακοινώθηκε ένα σημαντικό τμήμα της OnLive service πέρασε στα χέρια της Sony, η οποία έσπευσε να αγοράσει την τεχνογνωσία της συγκεκριμένης υπηρεσίας με μελλοντικό στόχο να χρησιμοποιήσει τα assets της στο μέλλον. Με αυτόν τον τρόπο η Sony φιλοδοξεί να ενδυναμώσει ακόμη περισσότερο το PlayStation Now, το οποίο πρόκειται για το gaming streaming portal της, που δίνει τη δυνατότητα στους συνδρομητές του να απολαμβάνουν δεκάδες games του PlayStation 3 στο PlayStation 4, αλλά και σε άλλες συσκευές που φέρουν το brand της Sony.
HashTags: [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Source: [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]