Γνωρίστηκαν μέσω Twitter, έγιναν φίλοι και ένωσαν τα μυαλά τους για να δώσουν πνοή σε μία νέα εφαρμογή, που υπόσχεται μία νότα ανανέωσης στο δημοφιλές μέσο κοινωνικής δικτύωσης. Ο λόγος για τον 30χρονο Αλέξανδρο Γουνιώτη, απόφοιτο της Πληροφορικής του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου με μεταπτυχιακό επάνω στις Νέες Τεχνολογίες, και τον 26χρονο Θανάση Νακόπουλο, πτυχιούχο ηλεκτρολόγο μηχανικό και μηχανικό υπολογιστών από το Πολυτεχνείο της Θεσσαλονίκης.
«Μέσα από το κοινωνικό δίκτυο του Twitter έχουν δημιουργηθεί παρέες σε διάφορες πόλεις της Ελλάδας. Μέσω μίας τέτοιας παρέας στη Θεσσαλονίκη γνωριστήκαμε κι εμείς, πριν περίπου ενάμιση χρόνο. Όντες και οι δύο απόφοιτοι τεχνολογικών σχολών θέλαμε να αξιοποιήσουμε τις γνώσεις μας πάνω στον προγραμματισμό, για να δημιουργήσουμε μία πρωτότυπη διαδικτυακή εφαρμογή, που θα αφορούσε στους χρήστες του Τwitter», λένε στο protothema.gr για την γνωριμία και την γέννηση της ιδέας τους.
Και επειδή το Twitter είναι ένα κοινωνικό δίκτυο, όπου η πληροφορία μεταδίδεται με απίστευτη ταχύτητα, με αποτέλεσμα αρκετοί χρήστες να μην μπορούν να την διαχειριστούν, έφτιαξαν το «Tweetera», έναν χώρο, όπου -όπως μάς λένε- «ο κάθε χρήστης μπορεί να προβάλλει συνοπτικά το προφίλ του ή να κάνει μία ανασκόπηση της επικαιρότητας της ημέρας σύμφωνα με τα tweets που έχουν γραφτεί».
Επιπλέον, κάθε χρήστης μπορεί να φτιάχνει λίστες με τους αγαπημένους του followers προτείνοντας και στους υπόλοιπους να τους ακολουθήσουν. Όπως συμπληρώνουν, «κάθε λίστα είναι θεματική με αποτέλεσμα ο χρήστης να μπορεί να δημιουργεί λίστες ανάλογα με την επικαιρότητα ή τη δεδομένη χρονική στιγμή».
«Το “Tweetera.net” είναι μοναδικό στο είδος του, καθώς ο κάθε χρήστης του Twitter έχει τη δυνατότητα να αρχειοθετεί αυτά που θεωρεί ως αγαπημένα του tweets κι όχι βάση των κοινοποιήσεων που έλαβε. Μπορεί, δηλαδή, να επιλέξει ό,τι ο ίδιος θεωρεί πως τον εκφράζει και να το γνωστοποιήσει στους followers του», τονίζουν, προσθέτοντας πως «είναι σαν κάθε χρήστης να μπορεί να δημιουργήσει ένα μικρό “βιογραφικό” του λογαριασμού του στο Twitter και όλα αυτά, φυσικά, δωρεάν».
Μάλιστα, έχουν προσθέσει και ένα είδος βραβείου, με τίτλο «φρέσκα αυγά» , όπου βραβεύεται το αγαπημένο tweet της ημέρας.
«Μέχρι σήμερα μετράμε κοντά στις 40.000 επισκέψεις, ενώ οι εγγεγραμμένοι χρήστες έχουν αισίως φτάσει τους 2.500.
Προς το παρόν το κυρίως μας κοινό προέρχεται από την Ελλάδα, αλλά η εφαρμογή μας είναι δομημένη με τέτοιο τρόπο, ώστε να εξυπηρετεί και χρήστες του εξωτερικού», σημειώνουν.
Η εν λόγω εφαρμογή, όμως, απευθύνεται και σε λογαριασμούς εταιρειών.
Όπως λένε «ο χρήστης μπορεί να επιλέξει το “Tweetera” για να προβάλλει τα tweets του ή να διαφημίσει το λογαριασμό του σε περίπτωση που αφορά σε προωθητικό twitter account κάποιες εταιρείας ή κάποιας ιστοσελίδας. Μπορεί να έχει έναν χώρο τον οποίο θα ενημερώνει ανά πάσα στιγμή και στον οποίο θα εμφανίζει το βασικό άξονα στον οποίο κινείται ο λογαριασμός του σε αυτό το κοινωνικό δίκτυο.
Για παράδειγμα ένας λογαριασμός Twitter κάποιου ειδησεογραφικού site μπορεί να έχει στο “Tweetera” του τις κυριότερες ειδήσεις της ημέρας οι οποίες θα είναι ανά πάσα στιγμή προσβάσιμες στους αναγνώστες του».
Για περισσότερες πληροφορίες αναφορικά με το «Tweetera», μπορείτε να επισκεφθείτε την ιστοσελίδα [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.], την σχετική σελίδα στο facebook, [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.], ή να στείλετε ερωτήσεις στο email [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.].
Source: