Να τη αφορά η διαπραγμάτευση, ο χρήστης του YouTube, GhostlyRich δημοσίευσε ένα βίντεο στο YouTube στις αρχές Δεκεμβρίου, όπου έδειξε ότι του Samsung Galaxy S4 έπιασε φωτιά κατά τη φόρτιση. Ενώ η μπαταρία δεν εξερράγη (ευτυχώς) μπορείτε να δείτε καθαρά την είσοδο φόρτισης να καίγεται. Το επακόλουθο ήταν το καμένο σημείο να καταστήσει τη συσκευή άχρηστη και βλέποντας ότι το τηλέφωνο του είναι ακόμα σε εγγύηση, θα έλεγε κανείς ότι η Samsung θα ανταλλάξει απλώς τη συσκευή και να ευχαριστήσει τον καταναλωτή, διορθώνοντας το πρόβλημα.
Λάθος. Αντί για αυτό, η Samsung, από ανοησία απέστειλε στον χρήστη ένα έγγραφο, λέγοντας ότι θα ανταλλάξουν την ελαττωματική συσκευή του, μόνο εάν διαγράψει το βίντεο από το YouTube. Εάν η Samsung δεν γνώριζε πώς λειτουργεί το Internet, θα ανακαλύψει ότι προσπαθώντας να ηρεμήσει τον χρήστη μπορεί να οδηγήσει σε «μαύρο στίγμα» για την εταιρεία.