Η GFK Hellas μας παρείχε το top 10 με τις πωλήσεις των video games για το μήνα Μάρτιο. Για μία ακόμη φορά μπορούμε εύκολα να συμπεράνουμε ότι η ελληνική αγορά ψηφίζει PlayStation (PS3 & PS4) «δαγκωτό» (9 στους 10 τίτλους ανήκουν στην κονσόλα της Sony), ενώ για έναν ακόμη μήνα υπάρχουν 4 sports-based games, γεγονός που αποδεικνύει ότι τα αθλητικά παιχνίδια είναι τα αγαπημένα των Ελλήνων gamers. Παρόλα αυτά, είχαμε και ορισμένες ευχάριστες εκπλήξεις στο Top 10 του μήνα Μαρτίου, καθώς στην 4η θέση βρέθηκε το εκπληκτικό Bloodborne, ενώ στην 9η το Battlefield: Hardline. Όσον αφορά την κορυφή, τo Pro Evolution Soccer 2015 ήταν και πάλι ο βασιλιάς, ενώ ξεχωριστό ενδιαφέρον παρουσιάζει το γεγονός ότι το Grand Theft Auto V βρέθηκε τόσο στην δεύτερη θέση (PS3 version) όσο και στην έκτη θέση του Top 10 (έκδοση για το PS4). Αναλυτικά, οι τίτλοι με τις περισσότερες πωλήσεις για το μήνα Μάρτιο ήταν οι εξής:
1. PRO EVOLUTION SOCCER 2015 Sony PlayStation 3
2. GRAND THEFT AUTO V Sony PlayStation 3
3. MINECRAFT PS3 EDITION Sony PlayStation 3
4. BLOODBORNE Sony PlayStation 4
5. GRAN TURISMO 6 Sony PlayStation 3
6. GRAND THEFT AUTO V Sony PlayStation 4
7. FIFA 15 Sony PlayStation 3
8. ΝΒΑ 2Κ15 Sony PlayStation 3
9. BATTLEFIELD: HARDLINE Sony PlayStation 4
10. FOOTBALL MANAGER 2015 PC
Όσο για τη GfK Hellas, το έργο, τον χαρακτήρα, τον ρόλο και τη μεθοδολογία της, θα αρκεστούμε σε μια παράθεση από το δελτίο τύπου: «H GfK Hellas δραστηριοποιείται από το 1988 στις έρευνες απογραφής λιανικών πωλήσεων, απογράφοντας 86 διαφορετικές κατηγορίες ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών, σε ανεξάρτητα καταστήματα και αλυσίδες λιανικής. Οι έρευνες απογραφής είναι συνεχείς και πραγματοποιούνται σε μηνιαία και εβδομαδιαία βάση ανάλογα με την κατηγορία απογραφής και βασίζονται σε δείγμα καταστημάτων. Η μεθοδολογία της έρευνας στηρίζεται σε καταγραφή των πωλήσεων από τις ηλεκτρονικές βάσεις των καταστημάτων σε συγκεκριμένα χρονικά διαστήματα. Η απογραφή για τα μεγάλα καταστήματα και τις αλυσίδες λιανικής αφορά στο σύνολο των καταστημάτων τους (απογραφή) ενώ για τα ανεξάρτητα καταστήματα μέσω της καταγραφής πωλήσεων δείγματος αυτών και της αναγωγής μέσω στατιστικών μεθόδων στο σύνολο του πληθυσμού τους, ώστε τα συνολικά αποτελέσματα να αναφέρονται στο σύνολο της αγοράς.»
HashTags: [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Source: [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]