Στην προσπάθειά του να καταστεί σε μια βάση δεδομένων γεμάτη πληροφορίες για τοποθεσίες, διατηρώντας ταυτόχρονα την εικόνα του κατεξοχήν κοινωνικού δικτύου που χρησιμοποιείται για check-in, το Foursquare χαράζει μια γερή b2b στρατηγική. Με συνεργασίες με εταιρίες κολοσσούς όπως η Microsoft και το Twitter, προκειμένου να συγκεντρώσει πληροφορίες και δεδομένα, καθώς και διαφημιστές όπως η American Express, το Foursquare θέλει να γίνει ένα δυνατό b2b εργαλείο. Έτσι, δημιούργησε τις υπηρεσίες Foursquare Location Cloud και Places by Foursquare.
Σύμφωνα με τον CEO και συνιδρυτή της εταιρίας. Dennis Crowley, το Foursquare Location Cloud θα αποτελέσει μια μεγάλη «αποθήκη» τοποθεσιών και γεοτεχνολογικών δεδομένων, την οποία θα χρησιμοποιούν όχι μόνο το Foursquare και το Swarm, αλλά και άλλες εταιρίες όπως το Twitter και το Pinterest.
Όσον αφορά την υπηρεσία Places by Foursquare, αποτελεί μια επίσης μεγάλη βάση δεδομένων με εταιρικές τοποθεσίες που φτάνουν τις 65 εκατομμύρια! Η συγκεκριμένη βάση δεδομένων δημιουργήθηκε όχι μόνο από τους προγραμματιστές διάφορων εταιριών όπως της Garmin και της Microsoft, αλλά και μέσω των εφαρμογών του ίδιου του Foursquare.
HashTags: [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Source: [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]