Στην Ταϊλάνδη προτού αγοράσουν κάτι από το Διαδίκτυο το τσεκάρουν στο Facebook.
Είναι κάτι παραπάνω από γνωστό πλέον πως το δημοφιλές κοινωνικό δίκτυο προσπαθεί ν΄ανοίξει δρόμο προς το online εμπόριο, ως έναν ακόμη τρόπο για να κρατάει τους χρήστες του στην πλατφόρμα για ακόμα περισσότερο χρόνο. Κι απ’ ό,τι φαίνεται τα καταφέρνει καλά, αφού υπάρχουν ήδη χώρες που στηρίζονται σχεδόν αποκλειστικά στο social network για τις online αγορές τους.
Μια απ’ αυτές τις χώρες είναι και η Ταϊλάνδη, όπως μαρτυρά πρόσφατη έρευνα, συγκεκριμένα δείχνει πως οι κάτοικοι της, εξαρτώνται από την ιστοσελίδα για να είναι σίγουροι πως θα έχουν όλες τις πληροφορίες που χρειάζονται προκειμένου να πραγματοποιήσουν μια αγορά.
Όπως ήταν αναμενόμενο, το Facebook είναι το πλέον δημοφιλές social network στην Ταϊλάνδη, παρά την χαμηλή διείσδυση του Internet στην χώρα, λόγω κυρίως του αυξημένου αγροτικού πληθυσμού. Επομένως, οι διαφημιστές κάνουν καλά την δουλειά τους και τα αποτελέσματα φαίνονται από τους αριθμούς, που φθάνουν πλέον τα 28 εκατομμύρια χρήστες. Κι αυτός ο εντυπωσιακός αριθμός δεν σταματά να αυξάνεται ραγδαία, πράγμα που σημαίνει πως το δίκτυο θα δεσμεύεται να επεκτείνει τον έλεγχό του και στο ηλεκτρονικό εμπόριο.
Η Bangkok Post αποκαλύπτει πως το 66% των ανθρώπων που έλαβαν μέρος στην έρευνα δηλώνουν πως χρησιμοποιούν τα smartphones τους για online αγορές, και το 65% πως βλέπουν το Facebook σαν ένα μέσο παροχής πληροφοριών που συνήθως λαμβάνουν σοβαρά υπόψη τους πριν από την αγορά κάποιου προϊόντος.
Το κοινωνικό δίκτυο ασκεί τεράστια επίδραση στους online αγοραστές.
Μιας και οι Ταϊλανδοί συνηθίζουν να κάνουν σοβαρή έρευνα προτού προβούν σε κάποια αγορά online, είναι φυσικό να αναζητήσουν online περισσότερες λεπτομέρειες που θα τους πείσουν πως η αγορά που πρόκειται να πραγματοποιήσουν είναι η σωστή αλλά και συμφέρουσα.
Το παράξενο είναι το εξής: γιατί καταλήγουν στο Facebook ενώ μια απλή αναζήτηση στο Google θα μπορούσε να έχει ακριβώς τα ίδια ή και καλύτερα αποτελέσματα ;
Όποιος κι αν είναι ο λόγος, βρίσκουν το κοινωνικό δίκτυο πιο αξιόπιστο από οποιαδήποτε άλλη μηχανή αναζήτησης και το μόνο ξεκάθαρο είναι πως το network γίνεται όλο και πιο δημοφιλές στην Ταϊλάνδη, γεγονός που έχει σημαντικό αντίκτυπο στις online επιχειρήσεις.
Το παράδειγμα της Ταϊλάνδης είναι πράγματι ενδιαφέρον προς εξέταση, σχετικά με την σημασία των κοινωνικών δικτύων αλλά και τις επιπτώσεις τους στην online αγορά, καθώς δίνει στις εταιρείες μια ιδέα προς ποιά κατεύθυνση θα πρέπει να κινηθούν αν θέλουν να προσελκύσουν περισσότερους πελάτες.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Source: [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]