Ένα μήνα πριν το λανσάρισμα του αντιπάλου του από την Apple, το Spotify εκπλήσσει και μπαίνει στα Starbucks.
H Apple ετοιμάζεται να εισέλθει στην αγορά του μουσικού stream και το Spotify προετοιμάζει το έδαφος. To Spotify συνεργάζεται με τα Starbucks και θα δίνει τη μουσική σε 7.000 σημεία λιανικής πώλησης της γνωστής αλυσίδας στις ΗΠΑ.
H κίνηση αυτή έχει σκοπό, επίσης, να αυξήσει τον αριθμό των εγγεγραμμένων χρηστών στην υπηρεσία του Spotify, μέσω προσφορών που μπορούν να γίνουν μέσω του loyalty program των Starbucks.
H συμφωνία προβλέπει επίσης τους μπαρίστας των Starbucks σε ρόλο DJ: Θα μπορούν να διαμορφώνουν το playlist που ακούγεται στο κατάστημα τους μέσω ειδικών εργαλείων που θα παρέχει το Spotify.
Αυτές οι κινήσεις από την Σουηδική εταιρεία έρχονται ένα μήνα περίπου πριν το λανσάρισμα της υπηρεσίας αντίστοιχης υπηρεσίας της Apple μέσω iTunes.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Source: [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]