Σε χθεσινή συνέντευξη τύπου, το Spotify ανακοίνωσε σημαντική επέκταση των δραστηριοτήτων του, με ενσωμάτωση videos και podcasts στη συλλογή του εκτός από μουσικά κομμάτια όπως ίσχυε μέχρι σήμερα.
Με τον τρόπο αυτό το Spotify θέλει να ανταγωνιστεί παραδοσιακές υπηρεσίες όπως το YouTube, το Vevo και το Vimeo, προχωρώντας σε συνεργασίες με κορυφαίες εταιρίες του χώρου όπως Vice News, Comedy Cental, ABC, ESPN, Nerdist και άλλες, με περιεχόμενο αρχικά που προορίζεται για ελάχιστες χώρες.
Μεγαλύτερο ενδιαφέρον για όσους ζουν εκτός Ηνωμένων Πολιτειών παρουσιάζει ένα νέο χαρακτηριστικό της υπηρεσίας, το οποίο δημιουργεί αυτόματα προσωποποιημένες λίστες μουσικής, ανάλογα με την ώρα και την τοποθεσία του χρήστη, βασισμένο στην παρακολούθηση των συνηθειών σας.
Έτσι καθημερινά το Spotify θα προτείνει μια λίστα με τραγούδια τα οποία μπορείτε να ακούσετε στο σπίτι, μια άλλη για τη δουλειά, μία άλλη για το αυτοκίνητο κ.ο.κ.
Τέλος το Spotify δίνει έμφαση σε όσους χρησιμοποιούν την εφαρμογή του κατά τη διάρκεια γυμναστικής και ειδικά για όσους τρέχουν, παρέχοντας διάφορες νέες δυνατότητες όπως την μέτρηση αρχικά του ρυθμού με τον οποίο τρέχετε και στη συνέχεια την αναπαραγωγή τραγουδιών που ταιριάζουν μ’ αυτό. Αν μάλιστα επιβραδύνετε ή αποφασίσετε να αυξήσετε το ρυθμό σας, τότε η εφαρμογή θα αλλάξει τραγούδι με ένα πιο κατάλληλο και πάλι με βάση το ρυθμό σας.
Ο χρήστης παράλληλα έχει στη διάθεση του να διαλέξει μέσα από 6 «εμπειρίες» μουσικής με κάθε μία να του παρέχει ξεχωριστά χαρακτηριστικά. Στη σκηνή της παρουσίασης μάλιστα είδαμε και τον DJ Tiesto ο οποίος είναι ένας από τους καλλιτέχνες με τους οποίους έχει συνεργαστεί το Spotify για δημιουργία μουσικής για τις συγκεκριμένες λίστες.
Στις χθεσινές ανακοινώσεις του Spotify περιλαμβάνεται και η συνεργασία του με τη Nike για την ενσωμάτωση του στην εφαρμογή του Nike+ αυτό το καλοκαίρι αλλά και στη δημοφιλή εφαρμογή Runkeeper μέσα στη χρονιά.
Πηγή: [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]