To Shazam, μία από τις πλέον δημοφιλείς εφαρμογές αναγνώρισης μουσικών κομματιών, τώρα αποκτά νέες δυνατότητες και στο κομμάτι της εικόνας. Ξεχωριστή η νέα ανακοίνωση του application, σύμφωνα με την οποία δεν έχετε παρά να κρατήσετε το smartphone σας κοντά σε μία συμβατή εικόνα με το λογότυπο κάμερας του Shazam ή ένα QR code (π.χ. μία αφίσα, ένα εξώφυλλο περιοδικού κ.ά) ώστε να αναγνωρίσει τι είναι και να εμφανίσει σχετικό περιεχόμενο, όπως ειδικές προσφορές, δυνατότητα αγορών αλλά και interactive content.
Παραδείγματος χάριν, αν "σκανάρετε" ένα συμβατό poster του Tomorrowland θα μπορείτε να έχετε πρόσβαση σε ένα αποκλειστικό trailer της ταινίας.
Με παραπομπές σε εφαρμογές που αναγνωρίζουν QR codes ή augmented reality apps, η νέα δυνατότητα του Shazam έχει, σε κάθε περίπτωση, το ενδιαφέρον της και ενισχύει την -όχι και μικρή- δυναμική του καθώς έχει 100 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες μηνιαίως.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Source: [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]