“Saved Replies” ονομάζεται το νέο εργαλείο που δοκιμάζει το Facebook το οποίο επιτρέπει στις επιχειρήσεις που διαθέτουν σελίδα στο Facebook να συντάξουν, να αποθηκεύσουν και να ξαναχρησιμοποιήσουν μηνύματα που στέλνουν στο πλαίσιο της εξυπηρέτησης πελατών. Με αυτόν τον τρόπο, οι διαχειριστές των σελίδων εξοικονομούν χρόνο για να απαντήσουν στα ερωτήματα των πελατών τους.
Το νέο αυτό χαρακτηριστικό, το οποίο είναι προσωρινά διαθέσιμο για συγκεκριμένο αριθμό σελίδων, δίνει τη δυνατότητα σε οποιονδήποτε διαχειριστή σελίδας να δημιουργήσει μια καινούργια απάντηση, να την αποθηκεύσει, καθώς και να αναζητήσει παλαιότερα μηνύματα-απαντήσεις μέσα από μια λίστα ιστορικού. Εκτός από την σύνταξη μηνύματος, ανάλογα με το μέγεθος της επιχείρησης, το Facebook δίνει και μερικά πρότυπα απαντήσεων.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Source: [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]