Το Instagram φαίνεται ότι ετοιμάζει αλλαγές στην πλατφόρμα του, όσον αφορά το κομμάτι των διαφημίσεων. Η προσθήκη περισσότερων διαφημιστικών εργαλείων είναι η πρώτη σκέψη, κάτι που σημαίνει και περισσότερες διαφημίσεις.
Το Instagram θα ξεκινήσει μέσα στις επόμενες ημέρες να εφαρμόσει διαφημίσεις με άμεση ανταπόκριση: θα επιτρέπει την εγγραφή στο κοινωνικό δίκτυο, την αγορά ή και την εγκατάσταση εφαρμογών.
Η επιλογή της προβολής των διαφημίσεων θα γίνεται με βάση την χρήση των χρηστών στο Instagram. Θα υπάρχει δηλαδή αλγόριθμος όπου ουσιαστικά θα κάνει tracking τόσο του χρόνου που θα αφιερώνουν στο κοινωνικό δίκτυο, όσο και του περιεχομένου που επιλέγουν.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Source: [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]