Ερευνητές στο πανεπιστήμιο Georgia Tech δημιούργησαν μία software engine τεχνητής νοημοσύνης, η οποία έχει τη δυνατότητα να εξετάζει footage από το YouTube και την streaming υπηρεσία του Twitch και στη συνεχεία αναλύοντας τα δεδομένα που έχει συγκεντρώσει να δημιουργεί τα δικά της levels, με βάση τα όσα έχει παρακολουθήσει!
Η συγκεκριμένη prototype AI engine σχεδίασε μία σειρά από levels για το αγαπημένο Super Mario Bros., δίνοντας πνοή σε νέα layouts τα οποία μάλιστα είναι fully playable! Όπως χαρακτηριστικά τονίζει ο υπεύθυνος του προγράμματος, Matthew Guzdial, τα levels που κατασκευάζει η συγκεκριμένη game engine, δημιουργούνται με εντελώς αυτοματοποιημένο τρόπο και δεν υπάρχει η παραμικρή παρέμβαση στον κώδικα. Μάλιστα, η συγκεκριμένη τεχνητή νοημοσύνη εντοπίζει σε ποια σημεία του επιπέδου ο παίκτης χρειάζεται παραπάνω προσπάθεια για να τα προσπεράσει και αναλόγως αναπροσαρμόζει το επίπεδο της πρόκλησης. Επιπλέον, η AI έχει προγραμματιστεί με τέτοιο τρόπο ώστε να μαθαίνει από το προγραμματιστικό team τους κανόνες του level design, έτσι ώστε το τελικό αποτέλεσμα να είναι στις περισσότερες φορές bug-free. Αναμφίβολα, ο θαυμαστός κόσμος των εφαρμογών της τεχνητής νοημοσύνης ανοίγει νέα γνωστικά πεδία για την επιστήμη (φτάνει μόνο να μην έχει κάποιος την φαεινή ιδέα και χαρίσει σε κάποια AI στο μέλλον τον έλεγχο των πυρηνικών όπλων).
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Source: [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]