Το Facebook θέλει να εκμεταλλευτεί την δυναμική που έχει αποκτήσει στα video.
Τον περασμένο Μάρτιο το Facebook μας ενημέρωσε ότι τα video του μπορούν πλέον να ενσωματωθούν στις ιστοσελίδες, ενώ τον Ιανουάριο του 2015 το Facebook είχε περισσότερα video με 1 εκ. θεάσεις και άνω, από όσα είχε το YouTube κατά το αντίστοιχο διάστημα.
Επιπλέον, το Facebook ανακοίνωσε ότι τον περασμένο Απρίλιο, τα video στο κοινωνικό δίκτυο έφτασαν τα 4 δισ. θεάσεις ημερησίως.
Αυτή την αύξηση στις θεάσεις θέλει να εκμεταλλευτεί το Facebook, παρουσιάζοντας μία πλατφόρμα η οποία θα φέρει έσοδα στο Facebook, αλλά και σε όσους ανεβάζουν video.
Η εταιρεία σκοπεύει να μοιραστεί τα έσοδα από τα διαφημιστικά σποτ σε αναλογία 55% ο δημιουργός και 45% η υπηρεσία, όπως συμβαίνει και στο YouTube.
Ήδη ξεκίνησε δοκιμαστική προβολή διαφημίσεων μερικών δευτερολέπτων, μεταξύ των video clip στο News Feed και μόνο στο iPhone app του δικτύου.
Ωστόσο, οι προκλήσεις που αντιμετωπίζει το Facebook και τα προβλήματα που πρέπει να λύσει, αφορούν στην διάρκεια, αλλά και στην σχετική θέση των διαφημίσεων. Τα video προβάλλονται αυτόματα (autoplay), χωρίς να ακούγεται ο ήχος και έχουν διάρκεια μερικών δευτερολέπτων.
Επιπλέον, το Facebook για να δελεάσει τους διαφημιζόμενους, τους έδωσε την επιλογή να πληρώνουν μόνο όταν το clip τους προβάλλεται τουλάχιστον για 10 δευτερόλεπτα.
Πιθανότερο φαίνεται να προβάλλονται διαφημίσεις στην ροή των προτεινόμενων video και το Facebook να ζητά πληρωμή με βάση τον χρόνο προβολής από τον χρήστη.
Τον περασμένο Μάρτιο το Facebook μας ενημέρωσε ότι τα video του μπορούν πλέον να ενσωματωθούν στις ιστοσελίδες, ενώ τον Ιανουάριο του 2015 το Facebook είχε περισσότερα video με 1 εκ. θεάσεις και άνω, από όσα είχε το YouTube κατά το αντίστοιχο διάστημα.
Επιπλέον, το Facebook ανακοίνωσε ότι τον περασμένο Απρίλιο, τα video στο κοινωνικό δίκτυο έφτασαν τα 4 δισ. θεάσεις ημερησίως.
Αυτή την αύξηση στις θεάσεις θέλει να εκμεταλλευτεί το Facebook, παρουσιάζοντας μία πλατφόρμα η οποία θα φέρει έσοδα στο Facebook, αλλά και σε όσους ανεβάζουν video.
Η εταιρεία σκοπεύει να μοιραστεί τα έσοδα από τα διαφημιστικά σποτ σε αναλογία 55% ο δημιουργός και 45% η υπηρεσία, όπως συμβαίνει και στο YouTube.
Ήδη ξεκίνησε δοκιμαστική προβολή διαφημίσεων μερικών δευτερολέπτων, μεταξύ των video clip στο News Feed και μόνο στο iPhone app του δικτύου.
Ωστόσο, οι προκλήσεις που αντιμετωπίζει το Facebook και τα προβλήματα που πρέπει να λύσει, αφορούν στην διάρκεια, αλλά και στην σχετική θέση των διαφημίσεων. Τα video προβάλλονται αυτόματα (autoplay), χωρίς να ακούγεται ο ήχος και έχουν διάρκεια μερικών δευτερολέπτων.
Επιπλέον, το Facebook για να δελεάσει τους διαφημιζόμενους, τους έδωσε την επιλογή να πληρώνουν μόνο όταν το clip τους προβάλλεται τουλάχιστον για 10 δευτερόλεπτα.
Πιθανότερο φαίνεται να προβάλλονται διαφημίσεις στην ροή των προτεινόμενων video και το Facebook να ζητά πληρωμή με βάση τον χρόνο προβολής από τον χρήστη.
Τον περασμένο Μάρτιο το Facebook μας ενημέρωσε ότι τα video του μπορούν πλέον να ενσωματωθούν στις ιστοσελίδες, ενώ τον Ιανουάριο του 2015 το Facebook είχε περισσότερα video με 1 εκ. θεάσεις και άνω, από όσα είχε το YouTube κατά το αντίστοιχο διάστημα.
Επιπλέον, το Facebook ανακοίνωσε ότι τον περασμένο Απρίλιο, τα video στο κοινωνικό δίκτυο έφτασαν τα 4 δισ. θεάσεις ημερησίως.
Αυτή την αύξηση στις θεάσεις θέλει να εκμεταλλευτεί το Facebook, παρουσιάζοντας μία πλατφόρμα η οποία θα φέρει έσοδα στο Facebook, αλλά και σε όσους ανεβάζουν video.
Η εταιρεία σκοπεύει να μοιραστεί τα έσοδα από τα διαφημιστικά σποτ σε αναλογία 55% ο δημιουργός και 45% η υπηρεσία, όπως συμβαίνει και στο YouTube.
Ήδη ξεκίνησε δοκιμαστική προβολή διαφημίσεων μερικών δευτερολέπτων, μεταξύ των video clip στο News Feed και μόνο στο iPhone app του δικτύου.
Ωστόσο, οι προκλήσεις που αντιμετωπίζει το Facebook και τα προβλήματα που πρέπει να λύσει, αφορούν στην διάρκεια, αλλά και στην σχετική θέση των διαφημίσεων. Τα video προβάλλονται αυτόματα (autoplay), χωρίς να ακούγεται ο ήχος και έχουν διάρκεια μερικών δευτερολέπτων.
Επιπλέον, το Facebook για να δελεάσει τους διαφημιζόμενους, τους έδωσε την επιλογή να πληρώνουν μόνο όταν το clip τους προβάλλεται τουλάχιστον για 10 δευτερόλεπτα.
Πιθανότερο φαίνεται να προβάλλονται διαφημίσεις στην ροή των προτεινόμενων video και το Facebook να ζητά πληρωμή με βάση τον χρόνο προβολής από τον χρήστη.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Source: [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]