Πέρσι η OnePlus ξεκίνησε ως μια startup η οποία ήθελε να γίνει γνωστή μέσα από το προϊόν της. Την ώρα που μεγάλα ονόματα όπως Apple, Samsung, HTC (βλέπε Robert Downey Jr.), ξοδεύουν εκατομμύρια σε διαφημιστικές καμπάνιες, η OnePlus ξεκίνησε με μηδέν budget για διαφήμιση. Έγινε γνωστή από τα εντυπωσιακά specs του OnePlus, την τιμή και το σύστημα προσκλήσεων.
Πριν ακόμη το OnePlus One γίνει διαθέσιμο για παραγγελίες, είχε γίνει ήδη γνωστό και τότε αποφασίστηκε ότι θα ξοδευτούν κάποια χρήματα στο marketing, αρχικά 300 δολάρια, ύστερα 10.000 δολάρια και στη συνέχεια περισσότερα. Βέβαια, τα ποσά αυτά σε καμία περίπτωση δεν συγκρίνονται με τα αντίστοιχα μεγάλων ονομάτων.
Η OnePlus θα επιμείνει στην ίδια τακτική να μην θέλει να ξοδέψει χρήματα για marketing, και όπως αναφέρει σε νέα ανάρτηση, θα το κάνει μόνο όταν αυτό έχει πράγματι αξία για τους fans της, αν δηλαδή φτάσει το όνομά της σε περισσότερο κόσμο, αλλά παράλληλα δεν αυξάνει τις τιμές της.
Ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα όπου η OnePlus θεώρησε ότι έπρεπε να ξοδέψει χρήματα για το OnePlus 2, ήταν τα δωρεάν Cardboard headsets (ζήτησε μόνο 5 δολάρια έξοδα αποστολής) που έστειλε πρόσφατα σε όσους θέλουν να δουν την παρουσίαση του OnePlus 2 σε virtual reality.
Η επίσημη ανακοίνωση του OnePlus One θα γίνε 27 Ιουλίου όπου θα δούμε οκταπύρηνο επεξεργαστή Snapdragon 810, μνήμη RAM 4GB LPDDR4, αισθητήρα αποτυπωμάτων, θύρα USB Type-C και τιμή κάτω από 450 δολάρια.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Source: [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]