Πρακτικά, εντός του Facebook μπορείς να κάνεις σχεδόν τα πάντα πλέον. Μπορείς να ενημερωθείς για τα τεκταινόμενα στη χώρα σου ή εκτός αυτής, αρκεί να κάνεις like στις Facebook σελίδες των αγαπημένων σου sites.
Μπορείς να μαθαίνεις τα πάντα για τους φίλους σου, να έχεις ημερολόγιο με τις εκδηλώσεις σου, να επικοινωνείς γραπτών ή φωνητικώς -μέσω του Messenger- στέλνοντας ακόμη και αρχεία.
Μπορείς ακόμη να βλέπεις τα αγαπημένα σου video, trailer ταινιών, αλλά και γεγονότα σε ζωντανή μετάδοση. Και μάλιστα χωρίς να αλλάζεις καν παράθυρο στον browser σου. Κάτι πολύ σημαντικό, καθώς ο στόχος είναι να μένεις μέσα στο Facebook.
Για τις μικρότερες ηλικίες, το Facebook είναι πλέον το ίδιο πράγμα με το Internet και είναι χαρακτηριστικό ότι αντί να δίνουν το email τους προτιμούν να δίνουν το Facebook account που έχουν.
Σύγκριση με Google
Πάντως, θα πρέπει να σημειωθεί ότι το μοντέλο που επιδιώκει να ακολουθήσει το Facebook δεν κάνει για πρώτη φορά την εμφάνισή του. Αντίστοιχο μοντέλο επεδίωξε να υλοποιήσει και η Google, οι υπηρεσίες της οποίας καλύπτουν όλες τις ανάγκες που μπορεί να έχεις ένας χρήστης του Διαδικτύου και, φυσικά, είναι δωρεάν, με τον αμερικανικό κολοσσό να έχει έσοδα από τις διαφημίσεις.
Όμως, παρά τις διάφορες προσπάθειες που έχει κάνει η Google δεν κατάφερε να δημιουργήσει τις συνθήκες εκείνες ώστε ο χρήστης να κάνει ό,τι θέλει μέσα από ένα παράθυρο του browser του. Η Google θέλησε να το κάνει με το Google+, χωρίς, όμως, ιδιαίτερη επιτυχία.
Κάτι αντίστοιχο ενδεχομένως να ήθελαν και άλλες εταιρείες όπως η Apple, η Microsoft και το Amazon, αλλά το προβάδισμα του Facebook είναι σημαντικό.
Βέβαια, από το Facebook λείπουν υπηρεσίες όπως η πώληση περιεχομένου (μουσική, ταινίες), αλλά μάλλον δεν είναι στα άμεσα ενδιαφέροντά τους.
Πολύ απλά, γιατί στην πλατφόρμα του Facebook οι χρήστες «ποστάρουν» τα αγαπημένα τους τραγούδια και video, τα οποία παίρνουν από το YouTube. Και το ζητούμενο είναι να κρατάς όσο το δυνατόν περισσότερο τον χρήστη μέσα στο timeline του. Αυτό είναι το κλειδί για την αύξηση των εσόδων από τη διαφήμιση.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Source: [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]