Τελικά, μόνο και μόνο το όνομα Fallout είναι από ότι φαίνεται υπεραρκετό για να χαρίσει τρελές πωλήσεις σε ένα παιχνίδι, ακόμη και εάν αυτό πρόκειται για ένα mobile game όπως το Fallout Shelter (μπορείτε να διαβάσετε το review μας εδώ). Με το που ανακοινώθηκε το πρώτο mobile game στην ιστορία του Fallout, επικράτησε ένας μικρός χαμός στο App Store της Apple, με αποτέλεσμα το Fallout Shelter να σκαρφαλώσει με χαρακτηριστική άνεση στο top-10 με τις πιο λαοφιλείς εφαρμογές για iOS-based συσκευές.
Μάλιστα, σύμφωνα με τα επίσημα καταγεγραμμένα στοιχεία της γνωστής φίρμας SuperData, αυτή η «λαοφιλία» του μεταφράστηκε σε 5.1 εκατομμύρια δολάρια κέρδη για την Bethesda, τα οποία προήλθαν μέσω microtransactions που μπορούν να κάνουν οι users. Τα 5 και πλέον εκατομμύρια δολάρια που «έβγαλε» το Fallout Shelter αποτελούν το αποτέλεσμα των πρώτων δύο εβδομάδων της κυκλοφορίας του και παρά το γεγονός ότι ένα 30% πηγαίνει στην Apple, αν μη τι άλλο πρόκειται για ένα εντυπωσιακό νούμερο. Η πλάκα είναι ότι οι developers του Fallout Shelter, αν και εισήγαγαν τη δυνατότητα για microtransactions ουσιαστικά δεν σχεδίασαν το παιχνίδι για να κερδίσουν χρήματα από αυτό, καθώς η προαναφερθείσα λειτουργία θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ως αρκετά περιορισμένη. Με βάση τα παραπάνω καθίσταται σαφές ότι απλώς το brand του Fallout, πουλάει σα τρελό!
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Source: [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]