Με σκοπό να γίνει όλο και πιο δυνατός ανταγωνιστής του Youtube το Facebook προσθέτει νέα εργαλεία στους διαχειριστές των σελίδων τα οποία τους επιτρέπουν να επιλέξουν τον τρόπο που μοιράζονται τα βίντεο τους.
Για αρχή οι admins μίας σελίδας μπορούν πλέον να δημοσιεύσουν ένα «μυστικό» βίντεο το οποίο όπως και στο YouTube με το “unlisted”, μπορούν να δώσουν σε κάποιον τρίτο πρόσβαση μόνο με το URL.
Αυτό τους επιτρέπει να μοιραστούν ένα βίντεο είτε ιδιωτικά με άλλους χρήστες ή να το ενσωματώσουν σε μια ιστοσελίδα, χωρίς αυτό να εμφανίζεται στο feed της σελίδας τους ή οπουδήποτε αλλού στο Facebook.
Εκτός από αυτή την επιλογή το Facebook πρόσθεσε κι άλλα νέα χαρακτηριστικά στην υπηρεσία βίντεο όπως είναι ο περιορισμός της ηλικίας και του φύλου εκτός από την γλώσσα και την τοποθεσία που ήταν ήδη διαθέσιμα, η προσαρμογή του δικού τους thumbnail σε κάθε βίντεο, καθώς και η επιλογή κατηγορίας όπως Ψυχαγωγία ή ειδήσεις.
Επίσης το Facebook πρόσθεσε και βιβλιοθήκη για τα βίντεο στην οποία οι διαχειριστές μίας σελίδας μπορούν να οργανώσουν, να δουν και να επεξεργαστούν τα βίντεο που έχουν ανεβάσει όπως για παράδειγμα να προσθέσουν υπότιτλους και πολλά ακόμα.
Με αυτές τις αλλαγές το Facebook δίνει ακόμα μεγαλύτερη βαρύτητα στα βίντεο που ανεβάζουν οι χρήστες του κάνοντας το περιβάλλον να μοιάζει όλο και περισσότερο με εκείνο του Youtube.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Source: [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]