Ο αριθμός των χρηστών που επιλέγουν να χρησιμοποιούν ad blocking software, έχει αυξηθεί 41% παγκοσμίως σε σύγκριση με την περσινή χρονιά και πλέον αγγίζει τους 198 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες μηνιαίως. Σύμφωνα με έρευνα, αυτό κοστίζει δισεκατομμύρια στις διαφημιστικές ενώ η Ελλάδα έχει το μεγαλύτερο ποσοστό στην Ευρώπη.
Αν και ο αριθμός αυτός αποτελεί μόλις το 6% του παγκόσμιου διαδικτυακού πληθυσμού, το ad blocking λογισμικό κόστισε στις εταιρείες πάνω από 21.8 δισ. δολάρια μόνο το 2015. Το ποσοστό αυτό αντιπροσωπεύει το 14% των παγκόσμιων εξόδων για διαφήμιση, ενώ για το 2016, PageFair και Adobe προβλέπουν ότι η χασούρα από το ad blocking θα φτάσει στα 41.4 δισ. δολάρια.
Το παρακάτω διάγραμμα, από την έρευνα των PageFair και Adobe (δείτε εδώ τον χάρτη και την έρευνα), δείχνει την άνοδο της χρήσης ad blocking λογισμικού από το 2009 και την ταχύτατη εξάπλωση από το 2013 μέχρι σήμερα.
Ο αριθμός χρήσης ad blocking λογισμικού διαφέρει ανάλογα με την περιοχή, καθώς για παράδειγμα στην Ευρώπη το 35% (77 εκατομμύρια) του πληθυσμού στο ίντερνετ χρησιμοποιεί τέτοιο είδους λογισμικό.
Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι η Ελλάδα έχει το μεγαλύτερο ποσοστό ad block software στην Ευρώπη, καθώς το 37% του ιντερνετικού της πληθυσμού το χρησιμοποιεί. Οι ενεργοί χρήστες τον μήνα στην Ελλάδα, φτάνουν τα 2.4 εκατομμύρια.
Οι ΗΠΑ σημείωσαν 48% αύξηση σε σύγκριση με πέρσι, με τους χρήστες που έχουν ad block λογισμικό στις συσκευές τους να φτάνουν τα 45 εκατομμύρια.
Τέλος, η έρευνα έδειξε ότι οι περισσότεροι που χρησιμοποιούν τέτοιο λογισμικό είναι νέοι, με τεχνικές γνώσεις και συνήθως άντρες.
Εσείς χρησιμοποιείτε;
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Source: [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]